Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74238
Title: Трансформація освітньо-комунікативного середовища у віртуальний простір: роль фахової компетентності філологів
Other Titles: Transformation of the educational and communicative environment into a virtual space: the role of professional competence of philologists
Authors: Дерді, Емма Тіберіївна
Зикань, Христина Імрівна
Поливач, М.
Keywords: освітньо-комунікативне середовище, віртуальний простір, компетентність, філолог, дистанційне навчання, educational and communicative environment, virtual space, competence, philologist, distance learning
Issue Date: 2023
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи»
Citation: Дерді Е., Зикань Х., Поливач М. Трансформація освітньо-комунікативного середовища у віртуальний простір: роль фахової компетентності філологів. Вісник науки та освіти. – 2023. – №7 (13). С. 140-154.
Abstract: У період активного розповсюдження пандемії COVID-2019, а нині повномасштабної війни в Україні, яка розпочалась у 2022 році, відбулося помітне зміщення акценту з аудиторного навчання на дистанційне.Віртуальне навчання, яке часто називають онлайн навчанням, – це набуття знань, яке відбувається за допомогою електронних ресурсів та засобів масової інформації. Такий форматроботи відбувається виключно в Інтернеті, коли здобувачі освіти можуть отримати безперешкодний та цілодобовий доступ до навчальних матеріалів у будьякому місці та в будь-який час. Стаття присвячена комплексному дослідженню питання трансформації освітньо-комунікативного середовища у віртуальний простір: ролі фахової компетентності філологів. У розвідці розглянуто протиріччя та складності розвитку віртуального навчання в сучасній системі освіти та електронну освіту як нову парадигму XXI ст. У статті висвітлено та проаналізованопоняття «фахова компетентність», «фахова компетентність філолога». Сформульовано та проаналізовано структуру фахової компетентності філологів. Виокремлені основні дидактичні принципи, які доцільно використовувати під час онлайн навчання та упроцесі підготовки майбутніх філологів.Важливою складовою формування англійської та української філо логічної компетенції є розв иток комунікаціїу конкретному середовищі із взаємодією з певними подіями та людьми, які допомагають розвинути соціально-рольовий статус та врахувати особливості простору та часу комунікації. Перевагою використання новітніх освітніх інформаційних технологій на заняттях із методики навчання української мови та літератури та іноземної мови є можливість урізноманітнити спілкуватися,широко використовуючи різноманітні засоби візуалізації (текст, зображення, відео, аудіо). Забезпечуєтьсястійка мотивація пізнавальної діяльності майбутніх філологів, творчий підхід до накопичених знань. Практична цінність дослідження полягає урезультатах роботи таїї висновках, а також подальших наукових пошуках. Подану інформацію можуть використовувати спеціалісти англійської таукраїнської філології для розвитку фахової компетентності та самоосвіти.
During the active spread of the COVID-2019 pandemic, and now the full-scale war in Ukraine, which began in 2022, there was a sharp transition from classroom learning to remote learning of educational material. Virtual learning, which is often called online learning, is the acquisition of knowledge that takes place with the help of electronic resources and mass media. This format of learning takes place exclusively on the Internet, when students can get unhindered and round-the-clock access to educational materials in any place and at any time. The article is devoted to a comprehensive study of the transformation of the educational and communicative environment into a virtual space: the role of the professional competence of philologists. The research examines the contradictions and complexities of the development of virtual learning in the modern education system. The paper also provides horough examination of new electronic education XXI century paradigm.The article highlights and analyzes the concepts of «professional competence» and « professional competence of a philologist». The structure of the professional competence of a modern philologist is given. The structure of competence was supplemented with a sociocultural characteristic, which is a tool for raising internationally oriented personalities. The main didactic principles are highlighted, which it will be appropriate to use during online training in the process of training future philologists.It was found out that in classes on the teaching methods of the Ukrainian language and literature, with the help of innovative technologies, there is an opportunity for teachers and students of education to communicate, transmitting messages in the form of texts, sounds, and images. The structure of professional competence of philologists is formulated and analyzed. It was concluded that in the conditions of the transition of the educational and communicative environment to the virtual space, the motivation of the cognitive activity of future philology teachers and the creative approach to the accumulated knowledge is preserved.
Description: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-7(13)-140-153
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74238
ISSN: 2786-6165
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5708-Текст статті-5742-1-10-20230805.pdf648.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.