Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74445
Title: ІНКЛЮЗІЯ ЯК ОДИН ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Other Titles: -
Authors: Стеблюк, Світлана Василівна
Keywords: інклюзивна освіта, клас з інклюзивним навчанням, команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Issue Date: Mar-2025
Publisher: Riga, Latvia : “Baltija Publishing”
Citation: -
Abstract: Дослідження спрямоване на вивчення питання щодо розвитку інклюзії як провідного напряму педагогічної освіти України. Автором проаналізовано нормативно-законодавчу базу, дослідження учених з проблеми та подано власний погляд на навчання, виховання та розвиток дітей з ООП у початковій школі закладу загальної середньої освіти. Увага закцентована на діяльності асистента вчителя як учасника команди психолого-педагогічного супроводу дитини в освітньому процесі. Описана його робота у системі: асистент вчителя – дитина, асистент вчителя – вчитель класу, асистент вчителя – фахівці, батьки. Розкрито специфіку навчання і виховання учнів із порушеннями інтелектуального розвитку в початковій школі з інклюзивним навчанням ЗЗСО за напрямами: з’ясування моделей співпраці асистента вчителя та вчителя; застосування методичного інструментарію у практиці роботи; визначення корекційно-розвиткових вправ та завдань.
Description: Стеблюк С.В. Інклюзія як один із пріоритетних напрямів розвитку педагогічної освіти в Україні. Innovations in education and science in the context of European integration: Scientific monograph. Volume 2.Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2025. С.455-473 DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-557-0-45
Type: Text
Publication type: Монографія
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74445
Appears in Collections:Навчально - методичні видання кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
colmono_ISMA_SumDPU_fil_Ч_2 (березень).pdf7.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.