Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМац, Михайло-
dc.contributor.authorГодя, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2025-06-16T10:58:09Z-
dc.date.available2025-06-16T10:58:09Z-
dc.date.issued2025-05-15-
dc.identifier.citationГотельно-ресторанний бізнес та харчові технології: сучасні тенденції, виклики, інновації: Збірник матеріалів ІІ-ої Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет- конференції (м. Львів, 15 травня 2025 року). – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2025. – 290 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74490-
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛНУ ім. Івана Франкаuk
dc.subjectгостинність, маркетинг, емоційний маркетинг, сфера послугuk
dc.titleЕМОЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІuk
dc.title.alternativeEMOTIONAL MARKETING IN HOSPITALITYuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
емоційний маркетинг.pdf741.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.