Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74495
Title: | Роль ендотеліальної дисфункції у виникненні та прогресуванні фіброзу печінки у дітей із хронічними вірусними гепатитами В і С. |
Other Titles: | The role of endothelial dysfunction in the development and progression of liver fibrosis in children with chronic viral hepatitis B and C |
Authors: | Незгода, Ірина Іванівна Онофрійчук, Олена Сергіївна Демчишин, Ярослав Михайлович Фік, Леся Олександрівна |
Keywords: | ендотеліальна дисфункція, маркери фіброгенезу (аргіназа-1), діти, хронічні вірусні гепатити В і С, фіброз печінки, endothelial dysfunction, marker of fibrogenesis (arginase-1), children, chronic viral hepatitis B and C, liver fibrosis |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | УжНУ |
Citation: | Незгода, І. І. Роль ендотеліальної дисфункції у виникненні та прогресуванні фіброзу печінки у дітей із хронічними вірусними гепатитами В і С/ І. І. Незгода, О. С. Онофрійчук, Я. М. Демчишин, Л. О. Фік// Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Медицина. – Ужгород, 2024. – Вип. 1(69), С. 68-72. - Бібліогр.: С. 72 (6 назв). |
Abstract: | Arg-1 – інноваційний маркер, який розкриває та характеризує роль ендотеліальної дисфункції, як додаткового механізму виникнення та прогресування фіброзу печінки у дітей із хронічними вірусними гепатитами В та С. Arg-1 is an innovative marker that reveals and characterizes the role of endothelial dysfunction as an additional mechanism of the occurrence and progression of liver fibrosis in children with chronic viral hepatitis B and C. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74495 |
Appears in Collections: | 2024 / Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск 1 (69) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Роль ендотеліальної дисфункції.pdf | 336.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.