Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74539
Title: Формування професійного мислення прокурора
Other Titles: Formation of professional thinking of prosecutor
Authors: Личана, С.В.
Keywords: мислення, прокурор, пізнання в прокурорській діяльності, психологічний експеримент, спрямованість особистості, thinking, prosecutor, prosecutor’s knowledge activities, psychological experiments, aimed of person
Issue Date: 2015
Publisher: ДВНЗ «УжНУ»
Citation: Личана С.В. Формування професійного мислення прокурора / С.В. Личана // Порівняльно-аналітичне право / редкол.: Ю. М. Бисага (гол. ред.), Д. М. Бєлов, О. Я. Рогач та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2015.– № 2.– С.289-293.– Бібліогр.: С.293 (10 назв)
Abstract: Стаття присвячена дослідженню формування професійного мислення майбутніх прокурорів під час підготовки в Національній академії прокуратури України. На основі проведених психологічних методик зроблений висновок про домінуючий тип мислення та спрямованості особистості майбутніх прокурорів. За допомогою проведеної корекційної програми вдалося підвищити рівень розвитку домінуючого типу мислення магістрантів Національної академії прокуратури України.
The article investigates the formation of professional thinking of the future public prosecutors during the study in the National Academy of Prosecution of Ukraine. On the basis of conducted psychological techniques the conclusion was made about the future orientation of the individual prosecutors. With the help of correctional program the level of development of the dominant mindset of graduates of the National Academy of Prosecution of Ukraine was increased.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74539
Appears in Collections:Порівняльно-аналітичне право. №2 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МиСЛЕННЯ.pdf329.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.