Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛях, Iгор Михайлович-
dc.contributor.authorДудник, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorЦiпiньо, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorЦiпiньо, Артемій Юрійович-
dc.date.accessioned2025-06-20T07:32:37Z-
dc.date.available2025-06-20T07:32:37Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationУ статтi розглянуто технологiчнi пiдходи до реалiзацiї навчальних онлайн-плат-форм iз елементами геймiфiкацiї. Сучасний розвиток цифрових технологiй висуваєновi вимоги до вебзастосункiв, зокрема в контекстi iнтерактивного вiдображення скла-дних даних i статистичних результатiв у режимi реального часу. Це стає особливоважливим у сферi освiти, де актуальними є платформи для дистанцiйного навчання,якi потребують не лише зручного iнтерфейсу, а й ефективних iнструментiв для ана-лiзу та вiзуалiзацiї навчальних результатiв. У статтi було розглянуто використаннярiзноманiтних методiв i алгоритмiв для обробки даних, зокрема для прогнозуваннята аналiзу поведiнки користувачiв онлайн-платформ.У процесi дослiдження проведено аналiз доступних iнструментiв для iнтеграцiїмоделей машинного навчання та аналiтичних iнструментiв у вебзастосунки. Проведе-но порiвняння кiлькох алгоритмiв машинного навчання, зокрема таких як: RandomForest, KNN-регресiї, гребеневої регресiї та еластичної мережi, для аналiзу залучено-стi користувачiв на платформi Prometheus. Для прогнозування активностi користу-вачiв використовувались реальнi аналiтичнi данi, що дозволило побудувати моделi,якi здатнi враховувати змiннi залежностi та обробляти аномальнi данi, пов’язанi зпандемiєю COVID-19 та iншими соцiально-економiчними чинниками. Результати по-казують, що використання рiзних методiв машинного навчання дозволяє здiйснити то-чний прогноз щодо залученостi користувачiв, зокрема з урахуванням змiн у соцiально-демографiчному контекстi.Дослiдження показало, що iнтеграцiя таких iнструментiв дозволяє значно покра-щити ефективнiсть взаємодiї користувачiв з онлайн-платформами, а також створюєумови для подальшої оптимiзацiї навчальних процесiв, зокрема через персоналiзацiюконтенту та методiв взаємодiї.Ключовi слова:онлайн-платформи, машинне навчання, регресiя, прогнозування,користувацька активнiсть, цифровi технологiї.uk
dc.identifier.issn2616-7700-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74575-
dc.descriptionУ статтi розглянуто технологiчнi пiдходи до реалiзацiї навчальних онлайн-плат-форм iз елементами геймiфiкацiї. Сучасний розвиток цифрових технологiй висуваєновi вимоги до вебзастосункiв, зокрема в контекстi iнтерактивного вiдображення скла-дних даних i статистичних результатiв у режимi реального часу. Це стає особливоважливим у сферi освiти, де актуальними є платформи для дистанцiйного навчання,якi потребують не лише зручного iнтерфейсу, а й ефективних iнструментiв для ана-лiзу та вiзуалiзацiї навчальних результатiв. У статтi було розглянуто використаннярiзноманiтних методiв i алгоритмiв для обробки даних, зокрема для прогнозуваннята аналiзу поведiнки користувачiв онлайн-платформ.У процесi дослiдження проведено аналiз доступних iнструментiв для iнтеграцiїмоделей машинного навчання та аналiтичних iнструментiв у вебзастосунки. Проведе-но порiвняння кiлькох алгоритмiв машинного навчання, зокрема таких як: RandomForest, KNN-регресiї, гребеневої регресiї та еластичної мережi, для аналiзу залучено-стi користувачiв на платформi Prometheus. Для прогнозування активностi користу-вачiв використовувались реальнi аналiтичнi данi, що дозволило побудувати моделi,якi здатнi враховувати змiннi залежностi та обробляти аномальнi данi, пов’язанi зпандемiєю COVID-19 та iншими соцiально-економiчними чинниками. Результати по-казують, що використання рiзних методiв машинного навчання дозволяє здiйснити то-чний прогноз щодо залученостi користувачiв, зокрема з урахуванням змiн у соцiально-демографiчному контекстi.Дослiдження показало, що iнтеграцiя таких iнструментiв дозволяє значно покра-щити ефективнiсть взаємодiї користувачiв з онлайн-платформами, а також створюєумови для подальшої оптимiзацiї навчальних процесiв, зокрема через персоналiзацiюконтенту та методiв взаємодiї.uk
dc.description.abstractУ статтi розглянуто технологiчнi пiдходи до реалiзацiї навчальних онлайн-плат-форм iз елементами геймiфiкацiї. Сучасний розвиток цифрових технологiй висуваєновi вимоги до вебзастосункiв, зокрема в контекстi iнтерактивного вiдображення скла-дних даних i статистичних результатiв у режимi реального часу. Це стає особливоважливим у сферi освiти, де актуальними є платформи для дистанцiйного навчання,якi потребують не лише зручного iнтерфейсу, а й ефективних iнструментiв для ана-лiзу та вiзуалiзацiї навчальних результатiв. У статтi було розглянуто використаннярiзноманiтних методiв i алгоритмiв для обробки даних, зокрема для прогнозуваннята аналiзу поведiнки користувачiв онлайн-платформ.У процесi дослiдження проведено аналiз доступних iнструментiв для iнтеграцiїмоделей машинного навчання та аналiтичних iнструментiв у вебзастосунки. Проведе-но порiвняння кiлькох алгоритмiв машинного навчання, зокрема таких як: RandomForest, KNN-регресiї, гребеневої регресiї та еластичної мережi, для аналiзу залучено-стi користувачiв на платформi Prometheus. Для прогнозування активностi користу-вачiв використовувались реальнi аналiтичнi данi, що дозволило побудувати моделi,якi здатнi враховувати змiннi залежностi та обробляти аномальнi данi, пов’язанi зпандемiєю COVID-19 та iншими соцiально-економiчними чинниками. Результати по-казують, що використання рiзних методiв машинного навчання дозволяє здiйснити то-чний прогноз щодо залученостi користувачiв, зокрема з урахуванням змiн у соцiально-демографiчному контекстi.Дослiдження показало, що iнтеграцiя таких iнструментiв дозволяє значно покра-щити ефективнiсть взаємодiї користувачiв з онлайн-платформами, а також створюєумови для подальшої оптимiзацiї навчальних процесiв, зокрема через персоналiзацiюконтенту та методiв взаємодiї.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського університетуuk
dc.relation.ispartofseriesМатематика і інформатика;46(1)-
dc.subjectПРОГНОЗУВАННЯ ЗАЛУЧЕНОСТI КОРИСТУВАЧIВОСВIТНIХ ВЕБПЛАТФОРМ ЗА ДОПОМОГОЮ АЛГОРИТМIВМАШИННОГО НАВЧАННЯuk
dc.subjectонлайн-платформи, машинне навчання, регресiя, прогнозування,користувацька активнiсть, цифровi технологiї.uk
dc.titleПРОГНОЗУВАННЯ ЗАЛУЧЕНОСТI КОРИСТУВАЧIВОСВIТНIХ ВЕБПЛАТФОРМ ЗА ДОПОМОГОЮ АЛГОРИТМIВМАШИННОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
332402-Текст статті-771470-1-10-20250611 (1).pdfStattja1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.