Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7458
Назва: Облік турагентської діяльності та операцій по її оподаткуванню
Інші назви: Accounting and tax operations of the activity of the travel agency
Автори: Данканич, Т.П.
Ключові слова: туристичний агент, туристичний продукт, агентський договір, винагорода, облік, оподаткування
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Данканич, Т. П. Облік турагентської діяльності та операцій по її оподаткуванню [Текст] / Т. П. Данканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Спецвип. 29. Ч. 2 : Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці. – С. 57–62. – Бібліогр.: с. 62 (12 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Туристичні агенти здійснюють посередницьку діяльність з реалізації турпродукту туроператора та турпослуг інших суб’єктів туристичної діяльності. На сьогодні існує небагато наукових розробок, пов’язаних з дослідженнями проблемних аспектів обліку турагентської діяльності та операцій по її оподаткуванню. В даній статті визначено зміст основних форм посередницьких договорів, що використовуються туристичним агентами в своїй діяльності. Зосереджено увагу на необхідності впровадження в практику діяльності туристичних суб’єктів звіту, як документа, на основі якого проводяться розрахунки турагента з туроператорами та іншими суб’єктами туристичної діяльності, визначено його зміст. Запропонована методика обліку турагентом реалізації турпродукту (турпослуг) та розрахунків з постачальниками за посередницькими договорами, яка дозволяє полегшити та оптимізувати обліковий процес. Ключові слова: туристичний агент, туристичний продукт, агентський договір, винагорода, облік, оподаткування.
Travel agents provide intermediary activity in realization of tourproduct of a touroperator and travel services of other subjects of tourist activity. There are not so many scientific developments today connected with researches of problematic aspects of accounting and tax operations of the activity of the travel agent. The main forms of intermediary contracts used by travel agents in their activity are defined in this article. Attention is concentrated on the necessity of using a kind of report as a document on the basis of which calculations between travel agents and touroperators and other subjects of tourist activity. The content of this report is defined. Methodology of accounting of tour product (travel services) realization and calculations with suppliers according to the intermediary contracts is suggested; it allows to optimize and to make easier the accounting process. Keywords: travel agent, tourist product, agent's contract, reward, accounting, tax.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7458
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 29 Частина 2 - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.