Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74680
Назва: Психологічний аспект застосування заходів адміністративного примусу
Інші назви: Psychological aspect of application of measures of administrative compulsion
Автори: Дембіцька, С.Л.
Ключові слова: метод, державний примус, переконання, адміністративний примус, method, state compulsion, persuasion, administrative compulsion
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДВНЗ «УжНУ»
Бібліографічний опис: Дембіцька С.Л. Психологічний аспект застосування заходів адміністративного примусу / С.Л. Дембіцька // Порівняльно-аналітичне право / редкол.: Ю. М. Бисага (гол. ред.), Д. М. Бєлов, О. Я. Рогач та ін.; ДВНЗ «УжНУ» – Ужгород, 2015.– № 3.– С.150-152.– Бібліогр.: С.152 (22 назви)
Короткий огляд (реферат): Загальними методами впливу на поведінку людей є переконання та примус. Їх поєднання становить універсальний принцип соціального управління, який поширюється через всю систему стимулюючих методів, включаючи адміністративні, соціально-психологічні та економічні. Примус і переконання в теорії адміністративного права розглядаються як методи державного управління, які взаємно доповнюють одне одного, оскільки за змістом є системою заходів, в яких конкретизується управлінський вплив з метою забезпечення можливої або належної поведінки суб’єктів публічно-правових відносин. І переконання, і примус є методами впливу держави на свідомість, а через неї – на права і поведінку людини.
The general methods of influence on behavior of people arepersuasion and compulsion. Their combination presentsuniversal principle of social management, that spreadsthrougall system of stimulant methods, including administrative, social psychological and psychological and economic. Acompulsion and convinced of theory of administrative laware examined as methods of state administration, that complement earch other mutually, as on maintenance is thesystem of measures in that administrative influence isspecified with the aim of providing of possible or properbehavior of subjects of public relations. And persuasion andcompulsion are the methods of influence of the state onconsciousness, and through her on rights and behavior.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74680
Розташовується у зібраннях:2015 / Порівняльно-аналітичне право. № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ.pdf306.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.