Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74688
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВереш, Марія Тіборівна-
dc.contributor.authorШишацька, Олена-
dc.contributor.authorКлос, Людмила-
dc.date.accessioned2025-06-23T17:17:02Z-
dc.date.available2025-06-23T17:17:02Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citation“Молодь і ринок”. № 5–6 (237–238) травень–червень 2025uk
dc.identifier.issn2617-0825 (Online)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74688-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.332786uk
dc.description.abstractУ статті здійснено порівняльний аналіз синхронного й асинхронного онлайн-навчання у закладах вищої освіти. Визначено, що кожен з форматів має характерні особливості, переваги та недоліки, що впливають на ефективність освітнього процесу. Проаналізовано різні аспекти цих форматів, зокрема, їх вплив на взаємодію викладача та студентів, гнучкість навчання, розвиток навичок комунікації і самоорганізації, а також технічні вимоги до процесу. Окремо розглянуто вплив синхронного й асинхронного форматів на мотивацію студентів та їхню здатність до самостійного навчання. Зроблено висновок, що вибір між цими форматами залежить від цілей, специфіки дисципліни та індивідуальних потреб учасників освітнього процесуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk
dc.subjectкомп’ютерно-інформаційні технології; освіта; іноземні мови; навчальні платформи; заклад вищої освітиuk
dc.titleПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СИНХРОННОГО Й АСИНХРОННОГО ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вереш_Шишацька_Клос.pdf7.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.