Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74688
Назва: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СИНХРОННОГО Й АСИНХРОННОГО ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Вереш, Марія Тіборівна
Шишацька, Олена
Клос, Людмила
Ключові слова: комп’ютерно-інформаційні технології; освіта; іноземні мови; навчальні платформи; заклад вищої освіти
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: “Молодь і ринок”. № 5–6 (237–238) травень–червень 2025
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено порівняльний аналіз синхронного й асинхронного онлайн-навчання у закладах вищої освіти. Визначено, що кожен з форматів має характерні особливості, переваги та недоліки, що впливають на ефективність освітнього процесу. Проаналізовано різні аспекти цих форматів, зокрема, їх вплив на взаємодію викладача та студентів, гнучкість навчання, розвиток навичок комунікації і самоорганізації, а також технічні вимоги до процесу. Окремо розглянуто вплив синхронного й асинхронного форматів на мотивацію студентів та їхню здатність до самостійного навчання. Зроблено висновок, що вибір між цими форматами залежить від цілей, специфіки дисципліни та індивідуальних потреб учасників освітнього процесу
Опис: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.332786
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74688
ISSN: 2617-0825 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри німецької філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вереш_Шишацька_Клос.pdf7.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.