Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74726
Назва: До питання цифровізації банківських послуг
Інші назви: On the issue of digitalization of banking services
Автори: Кривенко, Ю. В.
Ключові слова: цифровізація, банківські послуги, договір, сторони договору, об’єкт цивільних прав, інтернет – банкінг, банківські послуги, договір про надання послуг, digitalization, banking services, contract, parties to the contract, object of civil rights, internet banking, service agreement
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Кривенко Ю. В. До питання цифровізації банківських послуг / Ю. В. Кривенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. – Т. 1. Вип. 84. – С. 305 – 310. – Бібліогр.: 309 – 310 с. (10 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/311611/302794
Серія/номер: Право;
Короткий огляд (реферат): У цій статті ми виявимо і проаналізуємо банковські послуги які надаються під час використання сучасних інформаційних технологій у дистанційному обслуговуванні клієнтів банку. Авторкою виділено особливості, проблеми та перспективи розвитку процесу цифровізації в Україні. На сьогоднішній день десятки банків пропонують своїм клієнтам як юридичним, так і фізичним особам, а також фізичним особам підприємцям системи дистанційного обслуговування та Інтернет-банкінгу, що забезпечують повноцінний банківський сервіс через мережу Інтернет із будь-якої точки земної кулі. Інтернет-банкінг це сервіс, що дозволяє керувати своїм банківським рахунком через Інтернет, користуючись великим комфортом та швидкістю, це можливість здійснювати операції зі своїм рахунком, відкритим у своєму банку, не відвідуючи офісу банку та забути про черги до кас та розрахункових відділів інших організацій. З іншого боку, Інтернет-банкінг – це загальна назва технологій дистанційного обслуговування, а також доступ до рахунків та операцій (за ними), що надається у будь-який час та з будь-якого комп’ютера, що має доступ до Інтернету. У статті визначено, що відсутній єдиний підхід до визначення роздрібних банківських послуг, а також загальноприйняте трактування поняття «банківська послуга». Запропоновано визначення банківської послуги, а саме банківська послуга – це результат комплексу банківських операцій, спрямованих на задоволення потреб клієнта, що несуть певну вигоду для споживача, пов’язаних із переміщенням фінансових активів або надання фінансової інформації. Відповідно, надання банківських послуг – це основна діяльність будь-якого банку. Для отримання прибутку банківська установа повинна створити свою послугу, необхідну клієнту, визначити її ціну, вийти з нею на ринок і реалізувати її, а крім цього забезпечити належне правове регулювання.В результаті дослідження було зроблено висновки про те, що спектр банківських послуг, що надаються фізичним особам, постійно розширюється це дозволить банкам у перспективі створити різні види пакетів послуг.
In this article, we will identify and analyze banking services provided during the use of modern information technologies in remote customer service of the bank. The author highlights the features, issues, and prospects of the digitalization process in Ukraine. Today, dozens of banks offer their clients, both legal entities and individuals, as well as individual entrepreneurs, remote servicing systems and Internet banking, providing full banking services through the «Internet» from anywhere on the globe. Internet banking is a service that allows managing one’s bank account over the internet, offering great convenience and speed, the ability to carry out operations with one’s account, opened in one’s bank, without visiting the bank’s office and forgetting about queues at the cash desks and settlement departments of other organizations. On the other hand, internet banking is a general term for remote servicing technologies, as well as access to accounts and operations (on them), provided at any time from any computer with internet access. The article notes the lack of a unified approach to defining retail banking services, as well as a universally accepted interpretation of the concept of a «banking service.» A definition of a banking service is proposed, namely, a banking service is the result of a set of banking operations aimed at satisfying the client’s needs, bringing certain benefits to the consumer, related to the movement of financial assets or providing financial information. Accordingly, the provision of banking services is the main activity of any bank. In order to make a profit, a banking institution must create a service necessary for the client, determine its price, enter the market with it, implement it, and also ensure proper legal regulation. As a result of the study, conclusions were made that the range of banking services provided to individuals is constantly expanding. This will allow banks in the future to create various types of service packages.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74726
ISSN: 2307-3322
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право Випуск 84. Том 1. - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
311611-Текст статті-720616-1-10-20240916.pdf334.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.