Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74757
Назва: | Формування творчих здібностей майбутніх фахівців з прикладної лінгвістики в процесі вивчення основної іноземної мови. |
Автори: | Карпюк, Фіалка |
Ключові слова: | Креативні методи навчання, прикладна лінгвістика, метод «мозкової атаки» («brainstorming») |
Дата публікації: | 23-лис-2024 |
Видавництво: | Одеса: Видавництво «Молодий вчений» |
Короткий огляд (реферат): | Креативні методи навчання стали невід’ємною частиною сучасних інноваційних підходів до викладання. Вони не лише сприяють активному залученню всіх учасників, а й забезпечують платформу для відкритого обговорення, де кожна думка має значення. Такі методи, як метод «мозкової атаки» або «brainstorming», метод альтернативної історії, метод Діснея, метод шести капелюхів, метод World Café, демонструють, як нові підходи можуть підвищити якість викладання, сприяти розвитку критичного мислення та креативності студентів. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74757 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання кафедри прикладної лінгвістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
formuvannia_tvorchylh_nov_24.pdf | 333.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.