Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74926
Назва: | Training and development of supervisors of supporting professions in Ukraine |
Інші назви: | Навчання та розвиток супервізорів допомогаючих професій в Україні |
Автори: | Astremska, I. V. |
Ключові слова: | training, supervisor, care professions, practical skills, supervision, vocational education, навчання, супервізор, професії допомоги, практичні навички, супервізія, професійна освіта |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Astremska, I. V. Training and development of supervisors of supporting professions in Ukraine / I. V. Astremska // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Психологія / редкол.: У. Б. Михайлишин (голов. ред.), В. М. Корольчук, М. С. Корольчук та ін. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 2. – С. 36–40. – Бібліогр.: с. 39–40 (17 назв); рез. укр., англ. URL http://psy-visnyk.uzhnu.uz.ua/index.php/psy/article/view/118/209 |
Серія/номер: | Психологія; |
Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to the topical problem of introduction of the institute of supervision for qualitative mastering of
practical skills in professions of help. The effectiveness of supervision is primarily determined by the professional and
personal characteristics of the supervisor.
The concept of «supervisor», professional requirements for his knowledge, skills, abilities and specific traits, functions
and experience are analyzed. The importance of the organization's personnel as the most valuable human resource, which
must be provided with quality supervision that meets its leading professional needs, is proved.
It is emphasized that the training of supervisors should be based on a developmental approach, going through five
stages of career development. Opportunities for training supervisors are described, the main and alternative options are
given; identified a wide range of learning opportunities that can be used in various combinations to enhance their effectiveness.
A number of general aspects on which the training of supervisors should be based are indicated, including an anti-discriminatory
or non-oppressive approach; skills or laboratory classes; audio and video recording of real sessions; peer-topeer
sharing; team context and supervisee feedback; concepts, theories, models, research; course counseling on current
supervisory dilemmas, etc.
A wide range of learning opportunities are highlighted, which are used in various combinations to enhance their effectiveness:
analysis of previous supervision experience; receiving feedback from your supervisor; developing one's
style of supervision, etc.
Specific techniques of supervisory intervention are defined (such as modeling, instructions and recommendations,
prompts, transfer of factual material – informing, use of questions for active discussion of controversial situations in dialogue
(Socratic method), encouragement in the development of associations, in flexibility; in self-reflection, discussion of
the supervisee's feelings in a specific situation of work with the client and others), prerequisites and obstacles to the
organization of the supervisor's work. Стаття присвячена актуальній проблемі впровадження інституту супервізії для якісного оволодіння практичними навичками в професіях допомоги. Ефективність супервізії, в першу чергу, визначається професійно-особистісними характеристиками супервізора. Проаналізовано поняття «супервізор», професійні вимоги до його знань, вмінь, навичок, якостей та специфічних рис, функцій та досвіду. Доведено важливість персоналу організації як найціннішого кадрового ресурсу, який повинен бути забезпечений якісною супервізією, яка задовольняє його провідні професійні потреби. Наголошено, що навчання супервізорів повинно будуватися на розвитковому підході, проходити поступово п’ять етапів кар’єрного розвитку. Описано можливості навчання супервізорів, подано основні та альтернативні варіанти; означено широкий спектр можливостей для навчання, який можливо застосовуються в різних комбінаціях для посилення їх ефективності. Зазначена низка загальних аспектів, які стосуються навчальних програм для всіх супервізорів. Визначено конкретні техніки супервізорського втручання, передумови та перешкоди організації роботи супервізора. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74926 |
ISSN: | 2786-5029 |
Розташовується у зібраннях: | 2022 / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TRAINING AND DEVELOPMENT OF SUPERVISORS.pdf | 342.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.