Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74934
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛазуренко, О. О.-
dc.contributor.authorСміла, Н. В.-
dc.date.accessioned2025-07-01T09:22:32Z-
dc.date.available2025-07-01T09:22:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛазуренко, О. О. Особливості професійного становлення лікаря в умовах неперервної професійної освіти / О. О. Лазуренко, Н. В. Сміла // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Психологія / редкол.: У. Б. Михайлишин (голов. ред.), В. М. Корольчук, М. С. Корольчук та ін. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 2. – С. 65–68. – Бібліогр.: с. 68 (13 назв); рез. укр., англ. URL http://psy-visnyk.uzhnu.uz.ua/index.php/psy/article/view/124/215uk
dc.identifier.issn2786-5029-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74934-
dc.description.abstractУ статті представлено основні підходи до проблеми професійного становлення особистості фахівця в умовах неперервного професійного розвитку, розкрито зміст поняття «професійна компетентність» щодо особистості лікаря, обґрунтовано, що впровадження та удосконалення психологічної підготовки в системі підготовки та перепідготовки медичних кадрів – важливий крок для особистісно-професійного становлення фахівця, відтак підготовка лікарів має набути особистісних, компетентнісних пріоритетів та включати крім навчального процесу певні заходи, що спрямовані на отримання практичного, професійного досвіду. Визначено, що впровадження та удосконалення психологічної підготовки в системі підготовки та перепідготовки медичних кадрів – важливий крок для особистісно-професійного становлення фахівця. Обґрунтовано, що процес формування психологічної готовності лікаря до професійної діяльності є тривалим, здійснюється на певних етапах професійної підготовки і потребує цілеспрямованого психолого-педагогічного впливу, коли відбуваються найбільш значущі особистісні зміни, що обумовлюють напрямок та успішність розвитку психологічної готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності. Подана у статті інформація свідчить, що навчально-виховний процес неперервної підготовки майбутнього лікаря має передбачати не лише професійний, а й особистісний розвиток фахівця, як на етапі додипломної, так і на етапі післядипломної підготовки. Представлено програми курсів розвитку психологічної готовності та формування професійної психологічної компетентності на етапі професійної підготовки фахівців медичної галузі. Зроблено висновки про те, що впровадження та удосконалення психологічної підготовки в системі підготовки та перепідготовки медичних кадрів є важливим кроком для особистісно-професійного становлення фахівця. Представлено перспективи подальших наукових пошуків.uk
dc.description.abstractThe article presents the main approaches to the problem of the professional development of the personality of a specialist in the conditions of continuous professional development, reveals the meaning of the concept of "professional competence" in relation to the personality of a doctor, substantiates that the introduction and improvement of psychological training in the system of training and retraining of medical personnel is an important step for personal and professional becoming a specialist, therefore, the training of doctors should acquire personal, competence priorities and include, in addition to the educational process, certain measures aimed at obtaining practical, professional experience. It was determined that the introduction and improvement of psychological training in the system of training and retraining of medical personnel is an important step for the personal and professional development of a specialist. It is substantiated that the process of forming a doctor's psychological readiness for professional activity is long-term, is carried out at certain stages of professional training and requires targeted psychological and pedagogical influence, when the most significant personal changes occur, which determine the direction and success of the development of the future specialist's psychological readiness for professional activity. The information presented in the article indicates that the educational process of continuous training of the future doctor should include not only professional, but also personal development of the specialist, both at the undergraduate and postgraduate stages. The programs of courses for the development of psychological readiness and the formation of professional psychological competence at the stage of professional training of specialists in the medical field are presented. It was concluded that the introduction and improvement of psychological training in the system of training and retraining of medical personnel is an important step for the personal and professional development of a specialist. Prospects for further scientific research are presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesПсихологія;-
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectособистісне становлення фахівцяuk
dc.subjectпрофесійна психологічна компетентністьuk
dc.subjectнеперервна професійна освітаuk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectpersonal development of a specialistuk
dc.subjectprofessional psychological competenceuk
dc.subjectcontinuous professional educationuk
dc.titleОсобливості професійного становлення лікаря в умовах неперервної професійної освітиuk
dc.title.alternativePeculiarities of professional development in view of continuous professional educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2022 / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ЛІКАРЯ.pdf335.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.