Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74992
Назва: | English as the medium of instruction |
Інші назви: | Англійська мова як засіб навчання |
Автори: | Rohach, Lesya Рогач, Леся Валеріанівна Shovak, Oksana Шовак, Оксана Іванівна Petiy, Natalia Петій, Наталія Вікторівна Shtefaniuk, Natalia Штефанюк, Наталія Степанівна |
Ключові слова: | the English language, globalized education, linguistic immersion, a foreign language, educational reforms, англійська мова, глобалізована освіта, мовне занурення, іноземна мова, освітні реформи |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | English as the medium of instruction/ L. Rohach, O. Shovak, N. Petiy, N. Shtefaniuk// Сучасні дослідження з іноземної філології : збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2025. – Вип. 1(27). – С. 471-482. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 481–482 (22 назви). |
Короткий огляд (реферат): | English as a medium of instruction (EMI) in EFL (English as a Foreign Language) classrooms is a transformative teaching approach that integrates language acquisition with subject matter learning. This paper analyzes the theoretical foundations, practical applications, and implications of EMI, as well as focuses on its relevance to globalized education and, specifically, on its implementation in the Ukrainian educational system.
The authors of the article hold that EMI enhances students’ linguistic abilities by immersing them in authentic communication and, simultaneously, fostering critical thinking and problem-solving skills. Using English as the primary language of instruction, learners benefit from direct exposure to diverse academic and professional resources, which equip them for international collaboration and competition. However, the use of EMI in EFL classrooms is not without challenges. Students with limited English proficiency struggle with the comprehension of complicated notions, which leads to their loss of motivation, while educators often encounter the dual challenge – mastering subject-specific content and language fluency. The dominance of English in academic settings can sometimes obliterate the native language raising concerns about cultural identity preservation.
The authors come to conclusions that implementing EMI in Ukraine, where English is seen as a foreign language, necessitates addressing teacher and student competency gaps as well as overcoming the country’s sociocultural emphasis on Ukrainian in the educational sphere, especially in primary and secondary schools. Well-designed tactics including inclusive pedagogical approaches, teacher training programs, and linguistic support systems should be considered as essential to maximize EMI’s potential.
The use of EMI in Ukraine supports the nation’s educational reforms and integration into the international academic scene while providing access to possibilities abroad, in line with global trends. Ukraine can guarantee long-term growth in implementing English as a teaching language by harmonizing EMI with the preservation of cultural heritage. Англійська мова як засіб навчання – це інноваційний підхід до викладання, який інтегрує вивчення мови з вивченням предмета. У цій статті проаналізовано теоретичні засади, практичне застосування та результати використання англійської мови як засобу навчання, а також зосереджено увагу на її релевантності для глобалізованої освіти та впровадження в українську освітню систему. Автори статті стверджують, що викладання англійською мовою покращує лінгвістичні здібності студентів, оскільки занурює їх в автентичне спілкування і водночас розвиває критичне мислення та уміння знаходити шляхи розв’язання проблем. Застосовуючи англійську мову як основну мову навчання, студенти безпосередньо отримують доступ до різноманітних академічних і професійних ресурсів, які сприяють їхній підготовці до між-народної співпраці та конкуренції. Однак її використання на заняттях як іноземної не позбавлене деяких викликів. Студенти з низьким рівнем володіння англійською мовою можуть відчувати труднощі з розумінням, що може призвести до втрати мотивації, тоді як викладачі часто стикаються з подвійним викликом: опанування змісту предмета та вільне володіння мовою. Домінування англійської мови в академічному середовищі іноді може призвести до витіснення рідної мови, що спричиняє занепокоєння щодо збереження культурної ідентичності. Автори статті доходять висновку, що впровадження англійської мови як мови навчання в Україні, де англійська розглядається як іноземна, вимагає подолання прогалин у компетентності вчителів та учнів, а також соціокультурного тяжіння до української мови в освітній сфері, особливо в початковій та середній школі. Ретельно розроблена тактика, що включає інклюзивні педагогічні підходи, програми підготовки вчителів та системи мовної підтримки, має розглядатися як необхідна умова для максимального використання потенціалу англійської мови. Використання англійської як мови навчання в Україні спрямовано на підтримку освітніх реформ та інтеграцію країни в міжнародний освітній простір, а також відкриває доступ до можливостей за кордоном, що відповідає світовим тенденціям. Україна може забезпечити довгостроковий розвиток англійської як мови навчання, гармонійно поєднуючи цей процес зі збереженням культурного надбання. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/74992 |
ISSN: | 2617-3921 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 1(27) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Англійська м.pdf | 371.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.