Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75050
Назва: Психологічні закономірності розвитку партнерських взаємовідносин і командоутворення у бізнесі
Інші назви: Psychological regulations of the development of partnership relations and team formation in business
Автори: Близнюкова, О. М.
Мельничук, І. Я.
Мамчур, І. В.
Ключові слова: партнерство, партнерські взаємовідносини, командо утворення, взаємодія, концепція Team building, клієнтоорієнтованість, прийняття рішень, керування стосунками, partnership, partnership relations, team formation, interaction, the concept of team building, customer orientation, decision-making, relationship management
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Близнюкова, О. М. Психологічні закономірності розвитку партнерських взаємовідносин і командоутворення у бізнесі / О. М. Близнюкова, І. Я. Мельничук, І. В. Мамчур // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Психологія / редкол.: У. Б. Михайлишин (голов. ред.), В. М. Корольчук, М. С. Корольчук та ін. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 3. – С. 80–84. – Бібліогр.: с. 84 (10 назв); рез. укр., англ. URL http://psy-visnyk.uzhnu.uz.ua/index.php/psy/article/view/148/239
Серія/номер: Психологія;
Короткий огляд (реферат): У статті наведено теоретичне узагальнення та практичні аспекти психологічних особливостей формування і розвитку партнерських взаємовідносин та командоутворення у бізнесі. Проаналізовано принципи вибору бізнес-партнерів, особливості психологічної готовності до партнерства та його основні характеристики і структурні компоненти. Розглянуто види ділового партнерства: вимушене / ініціативне; конкурентне / співробітницьке; тактичне / стратегічне. Виокремлено закономірності розвитку партнерських взаємостосунків та етапи їх становлення (зближення, близькості, диференціації, віддалення, розпаду). Проаналізовано сучасні форми партнерства в бізнесі (лізинг, факторинг, франчайзинг, венчурне фінансування та субконтракція). Розглянуто процес командоутворення як комплекс заходів, спрямованих на створення позитивного робочого середовища та формування командного духу. Визначено складові елементи оптимізації структури високоефективної команди та індикатор успішної реалізації заходів по удосконаленню процесу командоутворення. Представлено етапи розвитку командоутворення та зазначено формат реалізації стратегічної та комунікативної сесій. Підкреслено необхідність впровадження системи стимулювання, що відповідає очікуванням працівників. Підтверджено, що командна робота не обмежується спільною діяльністю, а є об’єднанням зусиль з метою досягнення заданого результату. Виокремлено основні принципи управління якістю: клієнтоорієнтованість, чітко організоване керівництво, активне залучення співробітників до процесу прийняття рішень, регулярне удосконалення процесу з метою використання нових можливостей та підвищення адаптації до нових ринкових ситуацій, використання перевіреної бази даних, підтримка та розвиток стійкого ділового партнерства.
The article provides theoretical generalization and practical aspects of the psychological features of the formation and development of partnership relations and team building in business. The principles of choosing business partners, features of psychological readiness for partnership and its main characteristics and structural components are analyzed. Types of business partnership are considered: forced / proactive, competitive / cooperative, tactical / strategic. The regularities of the development of partner relationships and the stages of their formation (convergence, closeness, differentiation, distance, disintegration) are singled out. Modern forms of partnership in business (leasing, factoring, franchising, venture financing and subcontracting) are analyzed. The process of team building is considered as a set of measures aimed at creating a positive working environment and forming a team spirit. The constituent elements of optimizing the structure of a highly effective team and the indicator of successful implementation of measures to improve the team building process have been determined. The stages of team building development are presented and the format of the implementation of the strategic and communicative session is indicated. The need to implement an incentive system that meets the expectations of employees is emphasized. It has been confirmed that teamwork is not limited to joint activities but is a combination of efforts aimed at achieving a given result. The main principles of quality management are highlited: customer orientation, clearly organized management, active involvement of employees in the decision-making process, regular improvement of the process in order to use new opportunities and improve adaptation to new market situations, use of a proven database, support and development of sustainable business partnerships.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75050
ISSN: 2786-5029
Розташовується у зібраннях:2022 / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ПАРТНЕРСЬКИХ.pdf365.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.