Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75058
Title: Академічне (не)дистанційне консультування: погляди учасників освітнього процесу
Authors: Староста, Володимир Іванович
Keywords: академічне консультування, традиційне/аудиторне навчання, дистанційне навчання
Issue Date: Jun-2025
Citation: Староста В.І. Академічне (не)дистанційне консультування: погляди учасників освітнього процесу. Інформаційні технології в освіті та науці: Збірник наукових праць ІV міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя-Мелітополь, 20.05.2025, МДПУ імені Богдана Хмельницького). Вип. 14. Запоріжжя: Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2025. С. 143-149
Abstract: Анотація. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів викладачів, студентів й аспірантів щодо зручності та ефективності консультування в умовах традиційного/аудиторного та дистанційного навчання. Показано, що зручність та ефективність академічного консультування покращується у напрямку (наведено середні значення зручності й ефективності за п’ятибальною шкалою): аудиторне індивідуальне консультування – студенти (М=3,38) → аспіранти (М=3,95) → викладачі (М=4,13); аудиторне групове консультування – студенти (М=3,32) → аспіранти (М=3,62) → викладачі (М=3,83); дистанційне консультування – студенти (М=3,32) → викладачі (М=3,39) → аспіранти(М=3,73); письмове консультування – викладачі (М=2,39) → аспіранти (М=2,44) → студенти(М=2,58). Найбільш зручною та ефективною формою консультування для здобувачів освіти є аудиторне (опитування викладачів), аудиторне та дистанційне (опитування аспірантів та студентів).
Academic (non)distance аdvising: vievs of participants in the educational process. The purpose of the study is to identify and compare the views of teachers, students and postgraduates on the convenience and effectiveness of advising in traditional/classroom and distance learning. It is shown that the convenience and effectiveness of academic advising improves in the following directions (average values of convenience and effectiveness on a five-point scale are given): auditory individual advising - students (M=3,38) → PhD students (M=3,95) → teachers (M=4,13); auditory group advising - students (M=3,32) → PhD students (M=3,62) → teachers (M=3,83); distance advising - students (M=3,32) → teachers (M=3,39) → PhD students (M=3,73); written advising - teachers (M=2,39) → PhD students (M=2,44) → students (M=2,58). The most convenient and effective form of advising for education is auditory (views of teachers), auditory and distance learning (views of teachers the opinion of graduate students and PhD students).
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75058
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.