Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75154
Назва: Reflective thinking in the ESL classroom
Інші назви: Роль рефлексивного мислення у вивченні англійської як другої іноземної мови
Автори: Korovii, Daria
Ключові слова: reflective thinking, thinking process, critical thinking, analyzing, English as a second language, classroom, teacher, student, рефлексивне мислення, процес мислення, критичне мислення, аналіз, англійська як друга мова, класна кімната, вчитель, студент
Дата публікації: 2025
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Korovii D. Reflective thinking in the ESL classroom/ D. Korovii// Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2025. – Вип. 1(27). – С. 419-427. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 427 (4назви).
Короткий огляд (реферат): The article is focused on the analysis of reflective thinking and why it should be applied in the ESL classroom. Reflective thinking plays a crucial role in the English as a Second Language (ESL) classroom, facilitating both teaching effectiveness and student learning outcomes. It encourages teachers to critically analyze their instructional strategies, classroom interactions, and students’ progress to make informed decisions for improvement. Reflective thinking fosters metacognitive awareness, enabling ESL learners to evaluate their language learning processes, identify challenges, and develop effective strategies to enhance their proficiency. One of the key aspects of reflective thinking in the ESL classroom is self-assessment. Teachers who engage in reflective practice continuously assess their lesson plans, teaching methodologies, and student engagement. They may use journals, peer observations, or video recordings of their lessons to analyze their teaching practices. This process allows them to recognize areas for growth and adapt their approaches to meet the diverse needs of students. Similarly, students benefit from self-reflection by identifying strengths and weaknesses in their language skills. By keeping learning journals or participating in guided discussions about their progress, they become more aware of their learning styles and develop self-regulated learning habits. Another important element is feedback and dialogue. Encouraging students to engage in reflective discussions about their learning experiences enhances their ability to articulate thoughts in English while refining their critical thinking skills. Teachers can integrate reflection through structured activities such as think-pair-share exercises, peer reviews, and class discussions. These activities provide students with opportunities to analyze their learning progress, set goals, and explore new ways of improving their language skills. Furthermore, reflective thinking in the ESL classroom supports a growth mindset, promoting resilience and motivation among learners. When students reflect on their experiences, they recognize the value of persistence and effort in language acquisition. Teachers can foster this mindset by modeling reflective behavior, sharing personal learning experiences, and encouraging students to view mistakes as opportunities for growth rather than failures. Incorporating reflective thinking into the ESL classroom benefits both teachers and students, leading to a more dynamic, student-centered learning environment. By cultivating self-awareness, critical analysis, and continuous improvement, reflection enhances the overall effectiveness of language education and prepares students for lifelong learning.
Статтю присвячено аналізу рефлективного мислення та чому варто застосовувати цей інструмент при вивченні англійської, як другої іноземної мови. Рефлексивне мислення відіграє ключову роль при вивченні англійської, як другої іноземної мови (ESL), сприяючи як ефективності викладання, так і результатам навчання студентів. Воно заохочує вчителів критично аналізувати свої методи викладання, взаємодію в класі та прогрес учнів, щоб ухвалювати обґрунтовані рішення для покращення. Для учнів які вивчають англійську, як другу іноземну мову (ESL) рефлексивне мислення сприяє розвитку метакогнітивної обізнаності, допомагаючи їм оцінювати процеси вивчення мови, визначати труднощі та розробляти ефективні стратегії для підвищення своєї компетентності. Одним із ключових аспектів рефлексивного мислення у вивченні англійської, як другої іноземної мови (ESL) є самооцінка. Вчителі, які займаються рефлексивною практикою, постійно оцінюють свої плани уроків, методи викладання та рівень залученості студентів. Вони можуть використовувати журнали, спостереження колег або відеозаписи своїх занять для аналізу власної викладацької практики. Цей процес дозволяє їм виявляти сфери для розвитку та адаптувати свої підходи відповідно до різноманітних потреб студентів. Аналогічно, студенти отримують користь від самоаналізу, визначаючи свої сильні та слабкі сторони у вивченні мови. Ведення навчальних журналів або участь у керованих обговореннях щодо їхнього прогресу допомагає їм краще усвідомлювати власний стиль навчання та розвивати навички саморегульованого навчання. Ще одним важливим елементом є зворотний зв’язок і діалог. Заохочення студентів до рефлексивних обговорень про їхній досвід навчання підвищує їхню здатність формулювати думки англійською мовою, одночасно розвиваючи критичне мислення. Вчителі можуть інтегрувати рефлексію через структуровані завдання, такі як вправи «подумай-поділись-обговори», взаємні рецензії та класові дискусії. Ці заходи надають студентам можливість аналізувати свій навчальний прогрес, ставити цілі та знаходити нові способи вдосконалення мовних навичок. Крім того, рефлексивне мислення у вивченні англійської, як другої іноземної мови (ESL) підтримує мислення орієнтоване на зростання, сприяючи стійкості та мотивації серед учнів. Коли студенти аналізують свій досвід, вони усвідомлюють цінність наполегливості та зусиль у вивченні мови. Вчителі можуть сприяти формуванню такого мислення, демонструючи рефлексивну поведінку, ділячись власним навчальним досвідом і заохочуючи студентів сприймати помилки як можливості для розвитку, а не як невдачі. Інтеграція рефлексивного мислення у вивченні англійської, як другої іноземної мови (ESL) приносить користь як вчителям, так і студентам, створюючи більш динамічне та орієнтоване на учнів навчальне середовище. Розвиток самоусвідомлення, критичного аналізу та прагнення до безперервного вдосконалення підвищує загальну ефективність мовної освіти та готує студентів до навчання протягом усього життя.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75154
ISSN: 2617-3921
Розташовується у зібраннях:2025 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 1(27)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль рефлекс.pdf390.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.