Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75214
Title: | Організація та нормативно-правові засади професійного навчання поліцейських |
Other Titles: | Organization and regulatory and legal basis of professional training of police officers |
Authors: | Жданова, К. В. Плахотний, А. П. |
Keywords: | професійне навчання, поліцейські, організація, службова діяльність, professional training, police officers, organisation, service activities |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Жданова К. В. Організація та нормативно-правові засади професійного навчання поліцейських / К. В. Жданова, А. П. Плахотний // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. – Т. 2. Вип. 85. – С. 329 – 334. – Бібліогр.: 334 с. (7 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/315410/306197 |
Series/Report no.: | Право; |
Abstract: | У статті розглянуті актуальні питання організації та нормативно-правового унормування професійного навчання поліцейських, безпосереднього проведення функціональної, вогневої, тактичної, фізичної підготовки, зокрема в рамках навчання у вищих навчальних закладах системи Міністерства внутрішніх справ України, що здійснюють підготовку фахівців для підрозділів Національної поліції України, установах та закладах, що спеціалізуються та уповноваженні на проведення занять по спеціалізації, перепідготовки та підвищенню кваліфікації поліцейських, досліджено питання особливостей взаємодії викладачів, інструкторів та інших осіб, які здійснюють професійне навчання поліцейських, методики та підходи підготовки, організації та проведення відповідних занять з використанням інтерактивних технологій, що надають змогу практично від-працьовувати всі опановані знання. Окремо акцентована увага на тих підходах та принципах до професійного навчання поліцейських, які здійснюють свої службові повноваження в умовах воєнного стану, та тих поліцейських, які несуть службу в складі груп швидкого реагування, зведених загонах Національної поліції України (на територіях адміністративно-юрисдикційних одиниць, де у зв’язку з безпековою ситуацією неможливе функціонування постійних територіальних органів поліції з визначеним особовим складом), а також професійного навчання тих поліцейських, що здійснюють свої повноваження у складі воєнізованих підрозділів поліції (стрілецькі батальйони поліції у складі корпусу оперативно-раптової дії та об’єднаної штурмової бригади «Лють», зведений батальйон Національної поліції України «Воля»).Додаткового досліджено питання необхідності диференціації професійного навчання поліцейських в залежності від специфіки, повноважень та напряму службової діяльності підрозділів поліції (громадська безпека та превентивна діяльність; оперативно-розшукова діяльність з урахуванням спеціалізації підрозділу кримінальної поліції; досудове розслідування кримінальних проваджень за окремими напрямами: злочини у сфері господарської та службової діяльності, загально-кримінальна спрямованість, обіг наркотичних та психотропних речовин, засобів та прекурсорів, організована злочинність тощо). Зокрема, в контексті потреби розмежування окремих критеріїв службової відповідності при здачі підсумкової підготовки. The article deals with topical issues of organisation and regulatory and legal framework for professional training of police officers, and direct functional, firearms, tactical and physical training, in particular, within the framework of training in higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine which provide training for the National Police of Ukraine institutions and establishments that specialise and are authorised to conduct specialisation, retraining and advanced training classes, the study examines the peculiarities of interaction between teachers, instructors and other persons engaged in professional training of police officers, methods and approaches to training, organisation and conduct of relevant classes using interactive technologies that allow for practical application of all acquired knowledge.Special attention is paid to the approaches and principles to professional training of police officers who exercise their official powers under martial law, and those police officers who serve in rapid response teams, consolidated units of the National Police of Ukraine (in the territories of administrative jurisdictional units where, due to the security situation, it is impossible to function as permanent territorial police bodies with certain personnel) as well as professional training of police officers who exercise their powers as part of paramilitary police units (police rifle battalions within the Rapid Action Corps and the joint assault brigade «Rage», the consolidated battalion of the National Police of Ukraine «Volya»).The author additionally investigates the issue of the need to differentiate professional training of police officers depending on the specifics, powers and areas of service of police units (public safety and preventive activities; operational and investigative activities, taking into account the specialization of the criminal police unit; pre-trial investigation of criminal proceedings in certain areas: crimes in the field of economic and official activities, general criminal orientation, trafficking in narcotic and psychotropic substances, drugs and precursors). In particular, in the context of the need to distinguish between certain criteria of service compliance during the final training. Translated with DeepL.com (free version). |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75214 |
ISSN: | 2307-3322 |
Appears in Collections: | 2024 / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. Випуск 85. Том 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
315410-Текст статті-730440-1-10-20241117.pdf | 376.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.