Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75219
Назва: Щодо проблемних питань застосування окремих положень Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення» № 2899-IV
Інші назви: Regarding the problematic issues of the application of certain provisions of the Law of Ukraine «On measures to prevent and reduce the use of tobacco products and their harmful effects on the health of the population» No. 2899-IV
Автори: Ковач, Я. В.
Чапала, Г. В.
Ключові слова: реклама тютюнових виробів, стимулювання продажу тютюнових виробів, пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, місця реалізації тютюнових виробів, QR-коди на столах закладів ресторанного господарства з інформацією про наявні в продажу тютюнові вироби, кальяни, пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, електронні сигарети, advertising of tobacco products, promoting the sale of tobacco products, devices for consuming tobacco products without burning them, places where tobacco products are sold, QR-codes on the tables of restaurants with information about tobacco products available for sale, hookahs, devices for consuming tobacco products without their combustion, electronic cigarettes
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Ковач Я. В. Щодо проблемних питань застосування окремих положень Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення» № 2899-IV / Я. В. Ковач, Г. В. Чапала // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. – Т. 2. Вип. 85. – С. 354 – 364. – Бібліогр.: 363 – 364 с. (15 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/315421/306206
Серія/номер: Право;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблемні аспекти практичної реалізації статей 16, 16¹ Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення» у контексті розмежування понять реклами та стимулювання продажу тютюнових виробів, а також реклами та стимулювання продажу пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння. На підставі аналізу чинного законодавства сформульовано відповіді на питання: по-перше, чи є стимулюванням продажу тютюнових виробів – розміщення у закладі ресторанного господарства на столах QR-коду, який містить посилання до мережі інтернет, в який вміщено меню закладу ресторанного господарства та інформацію про наявні в продажу тютюнові вироби, пристрій кальяну, послуги з приготування кальяну, пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, електронні сигарети (стаття 16 Закону No 2899-VI); по-друге, чи є рекламою та стимулюванням продажу тютюнових виробів, розміщення тютюнових виробів та/або інформації про них на видимих елементах обладнання або на вітринах суб’єктів господарювання у підсвічених боксах або на елементах, які містять зображення, малюнки, фонові вставки, колір яких відрізняється від кольору торгівельного обладнання (стаття 16 Закону No 2899-VI); по-третє, чи є рекламою та стимулюванням продажу пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, розміщення пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння та/або інформації про них (опис, ціни тощо) у місцях роздрібної торгівлі на зовнішніх елементах обладнання підсвічених рекламних конструкцій, фонових вставок, колір яких відрізняється від кольору торговельного обладнання, та в які вміщено пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння та/або інформації про них (опис, ціни тощо) (стаття 16¹ Закону No 2899-VI); по-четверте, чи є рекламою та стимулюванням продажу пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, розміщення інформації про виробника пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, а також розміщення пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння поза межами місць реалізації цих виробів (стаття 16¹ Закону No 2899-VI).
The article examines the problematic aspects of the practical implementation of Articles 16, 16¹ of the Law of Ukraine «On measures to prevent and reduce the use of tobacco products and their harmful effects on the health of the population» in the context of distinguishing between the concepts of advertising and promotion of the sale of tobacco products, as well as advertising and promotion of sales devices for consuming tobacco products without burning them. On the basis of the analysis of current legislation, answers to the following questions were formulated: firstly, whether the promotion of the sale of tobacco products is the placement of a QR code on the tables of a restaurant, which contains a link to the Internet, which contains the menu of the restaurant and information about the available sale of tobacco products, hookah devices, hookah preparation services, devices for consumption of tobacco products without burning them, electronic cigarettes (Article 16 of Law No. 2899-VI); secondly, whether advertising and promoting the sale of tobacco products, placement of tobacco products and/or information about them on visible elements of equipment or on shop windows of business entities in illuminated boxes or on elements that contain images, drawings, background inserts, color which differs from the color of commercial equipment (Article 16 of Law No. 2899-VI); thirdly, whether advertising and promoting the sale of devices for consumption of tobacco products without burning them, placing devices for consumption of tobacco products without burning them and/or information about them (description, prices, etc.) in retail trade places on external elements of the equipment of illuminated advertising structures, background inserts, the color of which is different from the color of retail equipment, and which contain devices for consuming tobacco products without burning them and/or information about them (description, prices, etc.) (Article 16¹ of Law No. 2899-VI); fourth, whether it is advertising and promoting the sale of devices for consuming tobacco products without burning them, placing information about the manufacturer of devices for consuming tobacco products without burning them, as well as placing devices for consuming tobacco products without burning them outside the places of sale of these products ( Article 16¹ of Law No. 2899-VI).
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75219
ISSN: 2307-3322
Розташовується у зібраннях:2024 / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. Випуск 85. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
315421-Текст статті-730464-1-10-20241118.pdf391.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.