Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75225
Title: | Роль міжнародної співпраці у покращенні безпеки дорожнього руху |
Other Titles: | The role of international cooperation in improving road traffic safety |
Authors: | Когут, В. М. |
Keywords: | безпека дорожнього руху, міжнародне співробітництво, Віденська конвенція, Vision Zero, імплементація стандартів, дорожньо-транспортні пригоди, нормативно-правова база, road safety, international cooperation, Vienna Convention, Vision Zero, implementation of standards, road traffic accidents, regulatory and legal framework |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Когут В. М. Роль міжнародної співпраці у покращенні безпеки дорожнього руху / В. М. Когут // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. – Т. 2. Вип. 85. – С. 365 – 371. – Бібліогр.: 371 с. (7 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/315423/306208 |
Series/Report no.: | Право; |
Abstract: | Стаття присвячена детальному аналізу впливу міжнародного співробітництва на підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні. Автор акцентує увагу на тому, що щороку внаслідок дорожньо-транспортних пригод у світі гине близько 1,3 мільйона людей, а ще десятки мільйонів отримують травми різного ступеня важкості, що робить цю проблему однією з найбільш актуальних на міжнародному рівні. З огляду на це, міжнародна співпраця в галузі безпеки дорожнього руху набуває надзвичайно важливого значення. Однією з основних тем статті є аналіз міжнародних угод, таких як Віденська конвенція про дорожній рух 1968 року, яка є ключовим документом у регулюванні дорожнього руху на міжнародному рівні. Конвенція встановлює єдині стандарти для країн-учасниць, сприяючи уніфікації правил дорожнього руху, що особливо важливо в умовах глобалізації транспортних систем. У статті розглядається, як Україна поступово імплементує положення цієї конвенції у своє національне законодавство, що є важливим кроком у гармонізації з міжнародними стандартами. Окремо розглянуто такі глобальні ініціативи, як «Vision Zero», яка ставить за мету досягнення нульової смертності на дорогах. Ця ініціатива з’явилася у Швеції і набула поширення в багатьох країнах Європи та світу. У статті проаналізовано успішні кейси імплементації цієї ініціативи у країнах ЄС, що дозволило значно знизити рівень смертності на дорогах. Україна також прагне адаптувати ці стандарти, що може стати важливим фактором у зменшенні ДТП на її дорогах. Методологія дослідження, викладена у статті, базується на глибокому аналізі нормативно-правових актів, порівняльному дослідженні міжнародних і національних стандартів безпеки дорожнього руху, а також на вивченні успішних міжнародних практик у цій сфері. Такий підхід дозволяє комплексно оцінити роль міжнародної співпраці в удосконаленні національної політики безпеки дорожнього руху.У висновках автор підкреслює, що міжнародна співпраця не лише сприяє покращенню інфраструктури і нормативного регулювання, але й стимулює подальший розвиток культури безпеки на дорогах. Для України надзвичайно важливо продовжувати співпрацю з міжнародними організаціями та адаптувати світові стандарти до своїх умов. Це дозволить не лише покращити безпеку дорожнього руху, але й знизити рівень аварійності та смертності на дорогах. The article is devoted to a detailed analysis of the impact of international cooperation on improving road traffic safety in Ukraine. The author emphasizes that every year, approximately 1.3 million people die worldwide as a result of road traffic accidents, with tens of millions more suffering injuries of varying severity. This makes the issue one of the most pressing on the international agenda. In this regard, international cooperation in the field of road traffic safety is of paramount importance.One of the main topics of the article is the analysis of international agreements, such as the 1968 Vienna Convention on Road Traffic, which is a key document in regulating road traffic at the international level. The Convention establishes uniform standards for the participating countries, promoting the unification of traffic rules, which is especially important in the context of the globalization of transport systems. The article examines how Ukraine is gradually implementing the provisions of this Convention into its national legislation, which is an important step toward harmonization with international standards.The article also explores global initiatives such as «Vision Zero,» which aims to achieve zero road deaths. This initiative originated in Sweden and has spread to many countries in Europe and around the world. The article analyzes successful cases of this initiative’s implementation in EU countries, which have significantly reduced road mortality rates. Ukraine is also striving to adapt these standards, which could become a key factor in reducing road accidents on its roads.The research methodology outlined in the article is based on an in-depth analysis of legal acts, a comparative study of international and national road safety standards, and a review of successful international practices in this field. This approach allows for a comprehensive assessment of the role of international cooperation in improving national road traffic safety policies.In conclusion, the author emphasizes that international cooperation not only contributes to improving infrastructure and regulatory frameworks but also stimulates the further development of a road safety culture. For Ukraine, it is crucial to continue cooperation with international organizations and adapt global standards to its conditions. This will not only improve road traffic safety but also reduce the accident rate on its roads. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75225 |
ISSN: | 2307-3322 |
Appears in Collections: | 2024 / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. Випуск 85. Том 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
315423-Текст статті-730469-1-10-20241118.pdf | 405.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.