Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75238
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міненко, Олеся | - |
dc.contributor.author | Крічкер, Ольга | - |
dc.contributor.author | Єремеєва, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-10T10:27:52Z | - |
dc.date.available | 2025-07-10T10:27:52Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Міненко О. Artificial intelligence as a tool for learning foreign languages/О. Міненко, О. Крічкер, Н. Єремеєва// Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2025. – Вип. 1(27). – С. 439- 447. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 447 (8 назв). | uk |
dc.identifier.issn | 2617-3921 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75238 | - |
dc.description.abstract | The authors of the paper aimed to determine the role of artificial intelligence for learning a foreign language (English) in the educational environment. It should be noted that language learning finds its implementation in three main aspects: practical, cultural and social. Any language learning involves not only the formation of skills and abilities to communicate in a foreign language, but also develops the cognitive abilities of learners associated with their thinking and creative activities: the ability to critically comprehend the phenomena of objective reality, perceive, accumulate, store, analyze and synthesize information, which contributes to the development of memory and concentration, helps to extract and use the most important information. The authors focused their attention on the processes of using artificial intelligence as a powerful online tool in foreign language classes. It is it that helps to improve the methods of teaching various aspects of the language: reading and translation, grammar and writing, speaking and listening, correcting errors and offering personalized recommendations to improve the quality of teaching and learning. Various approaches and points of view on the formation, development and application of artificial intelligence and its use to improve the language and speech skills of applicants are explored. The following methods were used during the research: generalization and systematization of scientific sources with elements of theoretical analysis and synthesis, as well as structural and systemic analysis. According to the authors of the article, a significant advantage of artificial intelligence is the compilation of a Personal Learning Plan. The program based on artificial intelligence takes into account your personal preferences and allows you to study even more effectively, and at a pace that is comfortable for you. A personal learning plan helps to gradually learn a language from simpler to more complex, while mastering new educational material requires less effort, and the effectiveness of learning is constantly increasing. Thus, learning in the era of digital technologies has become much easier and more accessible than ever before. The AI-powered educational programs and services help students significantly, providing them with personalized content and feedback to meet their educational needs. | uk |
dc.description.abstract | Автори статті намагалися визначити роль штучного інтелекту для вивчення іноземної мови (англійської) в навчальному середовищі. Слід зазначити, що вивчення мови знаходить свою реалізацію в трьох основних аспектах: практичному, культурному та соціальному. Будь-яке вивчення мови передбачає не лише формування вмінь та навичок спілкування іноземною мовою, а й розвиває когнітивні здібності здобувачів, пов’язані з їхньою мисленнєвою та творчою діяльністю: здатністю критично осмислювати явища об’єктивної дійсності, сприймати, накопичувати, зберігати, аналізувати та синтезувати інформацію, що сприяє розвитку пам’яті та концентрації уваги, допомагає вилучати та використовувати найсуттєвішу інформацію. Автори статті сконцентрували свою увагу на процесах застосування штучного інтелекту як потужного онлайн інструменту на заняттях з іноземної мови. Саме він допомагає вдосконалити методи навчання різних аспектів мови: читання та перекладу, граматики та письма, говоріння та аудіювання, виправляючи помилки та пропонуючи персоналізовані рекомендації для поліпшення якості викладання та навчання. Автори статті дослідили різноманітні підходи і точки зору щодо формування, розвитку і застосування штучного інтелекту та його використання для покращення мовних та мовленнєвих навичок здобувачів. Під час роботи над дослідженням були використані такі методи: узагальнення та систематизація наукових джерел з елементами теоретичного аналізу та синтезу, а також структурно-системний аналіз. На думку авторів статті, значною перевагою штучного інтелекту є складання «Персонального плану навчання». Програма на основі штучного інтелекту враховує ваші особисті вподобання і дає змогу займатися ще ефективніше, до того ж у комфортному для вас темпі. Персональний план навчання допомагає поетапному вивченню мови в напрямку від більш простого до складнішого, при цьому на засвоєння нового навчального матеріалу потрібно менше зусиль, а ефективність навчання постійно зростає. Таким чином, навчання в епоху цифрових технологій стало значно легшим та доступнішим, ніж будь-коли раніше. Штучний інтелект дедалі активніше застосовують у різних освітніх концепціях. Створені на його основі навчальні програми та сервіси справді суттєво допомагають здобувачам, пропонуючи персоналізований контент, який відповідає їхньому рівню знань, забезпечує можливість зворотного звʼязку і надає матеріали, які дають змогу успішно вирішити поставлені навчальні завдання. Використання штучного інтелекту покращує освітній процес і сприяє розкриттю мовного та мовленнєвого потенціалів здобувачів. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.subject | interactive digital platforms | uk |
dc.subject | cognitive competence | uk |
dc.subject | educational platforms | uk |
dc.subject | communication skills | uk |
dc.subject | critical thinking | uk |
dc.subject | personalized learning | uk |
dc.subject | інтерактивні цифрові платформи | uk |
dc.subject | когнітивна компетентність | uk |
dc.subject | освітні платформи | uk |
dc.subject | комунікативні навички | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | персоналізоване навчання | uk |
dc.title | Artificial intelligence as a tool for learning foreign languages | uk |
dc.title.alternative | Штучний інтелект як інстумент вивчення іноземних мов | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | 2025 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 1(27) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.