Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75399
Title: | Загальне положення про публічне управління та значення його для розуміння суб’єктів адміністративно-процесуального права |
Other Titles: | The general provision on public administration and its meaning for the understanding of the subjects of administrative procedural law |
Authors: | Артеменко, І. А. |
Keywords: | суб’єкт, адміністративно-процесуальне право, процесуальна форма, публічне управління, державне управління, субъект, административно-процессуальное право, процессуальная форма, публичное управление, государственное управление, subject, administrative-procedural law, procedural form, public administration, public administration |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДВНЗ «УжНУ» |
Citation: | Артеменко І. А. Загальне положення про публічне управління та значення його для розуміння суб’єктів адміністративно-процесуального права/ І. А. Артеменко// Порівняльно-аналітичне право / редкол.: Ю. М. Бисага (гол. ред.), Д. М. Бєлов, О. Я. Рогач та ін.; – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ» – 2018.– № 1.– С.178-180.– Бібліогр.: С.180 (16 назв). – Рез.: укр., рос., англ. |
Abstract: | У статті доведено, що «публічне управління» доцільно розглядати як системне утворення, яке складається з таких елементів: 1) державне управління, яке здійснюється органами виконавчої влади й іншими державними органами, які не віднесені до останніх; 2) самоврядне управління, яке здійснюється органами місцевого самоврядування; 3) громадське управління, яке здійснюється недержавними утвореннями, яким були делеговані (законом, адміністративним договором) повноваження органів державної влади. З огляду на запропонований поділ «публічного управління» на складники, доведено, що його здійснюють різні суб’єкти, а саме: 1) суб’єкти державного управління (органи виконавчої влади та державні органи, які такого статусу не мають); 2) суб’єкти самоврядного управління; 3) недержавні суб’єкти, яким були делеговані відповідні повноваження. Водночас останні тісно взаємопов’язані, оскільки мають спільну мету щодо забезпечення прав і свобод громадян та реалізації публічного інтересу. В статье доказано, что «публичное управление» целесообразно рассматривать как системное образование, состоящее из следующих составляющих: 1) государственное управление, осуществляемое органами исполнительной власти и другими государственными органами, которые не отнесены к последним; 2) самоуправление, осуществляемое органами местного самоуправления; 3) общественное управление, осуществляемое негосударственными организациями, которым были делегированы (законом, административным договором) полномочия органов государственной власти. Исходя из предложенного разделения «публичного управления» на определенные составляющие, доказано, что оно осуществляется различными субъектами, а именно: 1) субъектами государственного управления (органами исполнительной власти и государственными органами, такого статуса не имеющими); 2) субъектами самоуправления; 3) негосударственными субъектами, которым были делегированы соответствующие полномочия. При этом последние находятся в тесной взаимосвязи, поскольку у них общая цель – обеспечение прав и свобод граждан и реализация публичного интереса. It is proved in the article that “public administration” should be considered as a system education, which consists of the following components: 1) state administration, which is carried out by executive authorities and other state bodies that are not assigned to the latter; 2) self-government, which is carried out by local self-government bodies; 3) public administration, which is carried out not by public entities, which were delegated (by law, administrative agreement) powers of state authorities. Proceeding from the proposed division of “public administration” into certain components, it has been proved that the latter is carried out by various entities, namely: 1) subjects of state administration (executive bodies and state bodies that do not have such status); 2) subjects of self-government; 3) non-state actors, which were delegated the respective powers. At the same time, the latter are closely interrelated, since they realize the common goal of ensuring the rights and freedoms of citizens and the realization of public interest. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75399 |
ISSN: | 2524-0390 |
Appears in Collections: | 2018 / Порівняльно-аналітичне право. № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗАГАЛьНЕ ПОЛОЖ.pdf | 336.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.