Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/754
Title: Читач Т.Г. Шевченка
Other Titles: Leser von T. Schewtschenko
Authors: Павлюх, Наталія
Keywords: поезія, Шевченко, уявний читач, реальний читач, читач-адресат, образ читача, потенціал впливу
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Павлюх, Н. Читач Т.Г. Шевченка [Текст] / Н. Павлюх // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 1 (31) : (Збірник укладено за матеріалами Міжнародної наук.конференції "Т.Шевченко-володар у царстві духа"(25-26 лютого 2014 року,Ужгород) присвяч. 200-літтю від дня народження Т. Шевченка). – С. 179–183. – Бібліогр.: с. 183 (16 назв).
Series/Report no.: Філологія. Соціальні комунікації;
Abstract: У статті досліджується поезія Шевченка крізь призму таких категорій рецептивної естетики: уяв- ний читач, читач-адресат, реальний читач та образ читача. Наголошується на тому, що потенціал впливу текстів пое- та призводить до кращого розуміння читачем самого себе. Ключові слова: поезія, Шевченко, уявний читач, реальний читач, читач-адресат, образ читача, потенціал впливу.
Description: Im Beitrag wird die Poesie von Schewchenko erforscht und zwar von Standpunkt solcher Kathegorien der Rezeptionsästhetik als abstrakter Leser, Adressat, Rezipient, Gestalt des Lesers ausgehend. Es wird betont, daß der Wirkungspotenzial der Texte von Schewchenko zur Selbstverständlichkeit des Lesers bringt. Schlusswörter: Poesie, Schewchenko, abstrakter Leser, Adressat, Rezipient, Gestalt des Lesers, Wirkunspotential.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/754
Appears in Collections:Наукові вісники УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(31) - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЧИТАЧ Т. Г. ШЕВЧЕНКА.pdf169.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.