Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75691
Назва: ОПТИМІЗАЦІЙНІ МОДЕЛІ ОПОДАТКУВАННЯ
Інші назви: "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення
Автори: Макарович, В.К.
Матяшовська, Б.О.
Ключові слова: ОПТИМІЗАЦІЙНІ МОДЕЛІ ОПОДАТКУВАННЯ
Дата публікації: 6-кві-2022
Видавництво: Оргкомітет МНІК "Конференція онлайн"
Бібліографічний опис: Планування бізнес-процесів в діяльності компанії передбачає розгляд ряду питань щодо планування податкового навантаження. Для забезпечення оптимізації податкового навантаження, важливим є дослідження існуючих моделей оптимізації та вибір оптимального варіанту, що забезпечить якісні показники фінансової результативності для бізнесу. Податкове навантаження на підприємстві залежить від результативності (зростання продажів, прибутку; зниження витрат та інші показники), ефективності (рентабельність продажів, активів та інші показники) його функціонування.
Серія/номер: Економічні науки;випуск 66
Короткий огляд (реферат): Планування бізнес-процесів в діяльності компанії передбачає розгляд ряду питань щодо планування податкового навантаження. Для забезпечення оптимізації податкового навантаження, важливим є дослідження існуючих моделей оптимізації та вибір оптимального варіанту, що забезпечить якісні показники фінансової результативності для бізнесу. Податкове навантаження на підприємстві залежить від результативності (зростання продажів, прибутку; зниження витрат та інші показники), ефективності (рентабельність продажів, активів та інші показники) його функціонування.
Опис: Планування бізнес-процесів в діяльності компанії передбачає розгляд ряду питань щодо планування податкового навантаження. Для забезпечення оптимізації податкового навантаження, важливим є дослідження існуючих моделей оптимізації та вибір оптимального варіанту, що забезпечить якісні показники фінансової результативності для бізнесу. Податкове навантаження на підприємстві залежить від результативності (зростання продажів, прибутку; зниження витрат та інші показники), ефективності (рентабельність продажів, активів та інші показники) його функціонування.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75691
ISSN: 2522-932X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
file_1652961164.pdfAbstracts of reports1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.