Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75723
Title: Iншомовне академічне письмо як важлива складова підготовки філологів
Other Titles: Foreign language academic writing as an important component of philology students training
Authors: Зуєнко, Марина Олексіївна
Воскобойник, Валентина Іванівна
Тимінська, Ірина Миколаївна
Keywords: іншомовне академічне письмо, мовленнєві компетенції, доброчесність, філолог, наукова діяльність, освітній компонент, foreign language academic writing, language competence, integrity, philology student, scientific activity, educational component
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Зуєнко М. О. Iншомовне академічне письмо як важлива складова підготовки філологів/ М. О. Зуєнко, В. І. Воскобойник, І. М. Тимінська// Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2024. – Вип. 2(26). – С. 319-327. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 327 (10 назв).
Abstract: Академічне письмо охоплює різноманітні жанри, від наукових робіт і есе до дисертацій і презентацій на конференціях. Аналіз результатів впровадження англомовного академічного письма в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка підтверджує важливість включення цього курсу як обов’язкового компоненту в освітньо-професійні програми для підготовки філологів на бакалаврському та магістерському рівнях. Мета навчальної дисципліни «Академічне письмо (англійська мова)», яка вивчається студентами-філологами на магістерському рівні, полягає у формуванні в студентів умінь і навичок написання академічних текстів різних жанрів англійською мовою через оволодіння стратегіями і прийомами написання есе, вивчення мови академічного тексту, ознайомлення зі стилем та лексикою сучасної професійної комунікації. У результаті спостереження та анкетування слухачів курсу з англомовного академічного письма були виявлені такі переваги його вивчення здобувачами вищої освіти: студенти розвивають навички написання текстів різних жанрів академічного письма, які є ключовими для їх навчальної та професійної діяльності, покращують свою іншомовну комунікативну компетенцію, формують дослідницькі навички, уміння критичного мислення, розвивають комунікативні, соціальні, лідерські, організаційні та креативні навички. Це виховує культуру наукового дослідження та почуття академічної доброчесності, надаючи студентам інструменти для виявлення та запобігання плагіату. Академічне письмо та академічна доброчесність є невід’ємними аспектами наукових досліджень у вищій освіті. Включення курсу з іншомовного академічного письма в навчальний план студентів- філологів має важливе значення для просування етичних практик у професійній діяльності на національному та міжнародному рівнях.
Academic writing covers a variety of genres, from research papers and essays to thesis and conference presentations. The analysis of the results of the introduction of English academic writing at Poltava V. G. Korolenko National Pedagogical University confirms the importance of this course as a mandatory component in the curricula for teaching Bachelor's and Master’s philology students. The purpose of the academic course "Academic writing (English)", which is studied by Master’s philology students, is to develop students' abilities and skills in writing texts of various academic genres in English through mastering the strategies and techniques of essay writing, studying the languages of academic texts, learning the style and vocabulary of modern professional communication. The results of the observation and students’ surveys about English academic writing have revealed the following benefits of studying foreign language academic writing for philology students: students develop the skills of writing texts of various academic genres, which are the key for their educational and professional activities, improve their foreign language communicative competence, improve research and critical thinking abilities, develop communication, social, leadership, organizational and creative skills. It fosters a research culture and a sense of academic integrity while providing students with the tools for detecting and preventing plagiarism. Academic writing and academic integrity are integral aspects of research in higher education. The inclusion of academic writing as an educational component of philology students training is important for the promotion of ethical practices in professional activities at the national and international levels.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75723
ISSN: 2617-3921
Appears in Collections:2024 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 2 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iншомовне.pdf292.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.