Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75736
Title: Student-сentered learning and teacher-centered learning in EFL context
Other Titles: Студентоцентроване навчання та кероване викладачем навчання у контексті вивчення англійської як іноземної
Authors: Rohach, Lesya
Рогач, Леся Валеріанівна
Petiy, Natalia
Петій, Наталія Вікторівна
Shovak, Oksana
Шовак, Оксана Іванівна
Shtefaniuk, Natalia
Штефанюк, Наталія Степанівна
Keywords: student-centered learning, teacher-centered learning, EFL, education, student, teacher, студентоцентроване навчання, кероване викладачем навчання, англійська мова як іноземна, освіта, студент, викладач
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Student-сentered learning and teacher-centered learning in EFL context/ L. Rohach, N. Petiy, O. Shovak, N. Shtefaniuk// Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2024. – Вип. 2(26). – С. 382-393. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 391-393 (24 назви).
Abstract: The article explores the contrasting pedagogical approaches in English as a Foreign Language (EFL) education. Teacher-Centered Learning (TCL) traditionally positions instructors as central authorities who deliver knowledge through lectures and direct instruction, emphasizing content mastery and adherence to syllabi. In contrast, Student-Centered Learning (SCL) empowers learners to actively participate in their educational activity, fostering collaboration, critical thinking, and personalized learning experiences adapted to individual needs and interests. The authors argue that while TCL ensures comprehensive content delivery and classroom management, it may hinder student engagement and the development of critical thinking skills necessary for real-world application. In contrast, SCL promotes student autonomy and deeper understanding by encouraging interactive learning activities such as group work, discussions, and problem-solving tasks. This approach not only enhances language proficiency but also cultivates skills essential for dealing with complex global challenges. Moreover, the study highlights the challenges and benefits associated with each approach within the context of EFL education. Despite the documented advantages of SCL, including increased learner motivation and improved communication skills, its implementation faces resistance in environments accustomed to TCL methodologies. Factors such as institutional constraints, the need for additional resources, and cultural considerations influence the effectiveness of adopting SCL practices. In addition, the authors advocate for a balanced approach that integrates elements of both TCL and SCL to optimize learning outcomes in diverse educational settings. They propose that combining structured content delivery with student-centered activities can cater to varying learning styles and preferences, fostering a holistic educational experience. This hybrid model acknowledges the strengths of TCL in foundational knowledge acquisition while harnessing the benefits of SCL in promoting critical thinking and independent learning.
У статті досліджуються протилежні педагогічні підходи у викладанні англійської мови як іноземної. Традиційне навчання, кероване викладачем (Teacher-Centered Learning), визначає викладача як центральну фігуру, яка передає знання за допомогою лекцій та безпосередніх настанов, акцентуючи увагу на засвоєнні змісту та дотриманні навчальних планів. На противагу цьому, студентоцентроване навчання (Student-Centered Learning) дає можливість студентам брати активну участь у своїй навчальній діяльності, що сприяє співпраці, критичному мисленню та персоналізованому навчальному досвіду, адаптованому до індивідуальних потреб та інтересів. Автори стверджують, що хоча традиційне навчання забезпечує комплексну подачу матеріалу та управління аудиторією, воно може завадити залученню студентів і розвитку навичок критичного мислення, необхідних для застосування знань у реальному світі. На противагу цьому, студентоцентроване навчання сприяє автономії студентів і глибшому розумінню, заохочуючи інтерактивні види навчальної діяльності, такі як робота в групах, дискусії та вирішення проблемних ситуацій. Такий підхід не лише покращує рівень володіння мовою, але й розвиває навички, необхідні для розв'язання глобальних проблем. Водночас дослідження висвітлює труднощі та переваги, пов'язані з кожним із цих підходів у контексті викладання англійської мови як іноземної. Попри зазначені у літературі переваги студентоцентрованого навчання, зокрема підвищення мотивації учнів та покращення комунікативних навичок, його впровадження стикається з деяким спротивом у середовищі, яке звикло до методики традиційного викладання англійської мови. Такі фактори, як організаційні обмеження, потреба в додаткових ресурсах і культурні особливості, впливають на ефективність впровадження практики студентоцентрованого навчання. Окрім того, автори обстоюють збалансований підхід, який інтегрує елементи як традиційного навчання, керованого викладачем, так і студентоцентрованого навчання для досягнення оптимальних результатів навчання в різних освітніх умовах. Вони вважають, що поєднання структурованої подачі контенту з діяльністю, орієнтованою на студента, може задовольнити різні навчальні стилі та уподобання, сприяючи формуванню цілісного освітнього процесу. Ця комбінована модель визнає сильні сторони керованого викладачем навчання у набутті фундаментальних знань і водночас використовує переваги студентоцентрованого підходу в розвитку критичного мислення та самостійного навчання.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75736
ISSN: 2617-3921
Appears in Collections:2024 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 2 (26)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Student-сentered.pdf304.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.