Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75746
Title: | До питання ефективності мнемотехнічних прийомів при вивченні французької мови |
Other Titles: | To the question of the effectiveness of mnemonic techniques in the study of French |
Authors: | Попко, Ірина |
Keywords: | мнемотехніка, мнемонічні прийоми, асоціативні зв'язки, мовна компетенція, навчальний процес, mnemonics, mnemonic techniques, mnemonic formula, associative connections, speech competence, the educational process |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Попко І. До питання ефективності мнемотехнічних прийомів при вивченні французької мови/ І. Попко// Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2024. – Вип. 2(26). – С. 369-381. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 381 (9 назв). |
Abstract: | У cтатті розглядаються особливості використання принци-пів мнемотехніки для легшого запам’ятовування інформації досить великого формату, для досягнення комунікативної компетенції та ефективної комунікації студентів. Проаналізовано кілька найбільш практичних і логічних принципів мнемоніки для застосування при вивченні фонетики, граматики, лексики французької мови. Доведено, що мнемотехніка включає в себе різноманітність форм, які можна використовувати при завданнях будь-якої складності. Найчастіше мнемотехнічний матеріал заохочує студентів до поглибленого вивчення мови, активує мислення, мотивує їх до наукових розвідок у науці, економить час при вивченні нової лексики, граматичних правил, віршованих текстів. Ефективність навчання прямопропорційно залежить від психоемоційного стану студентів, що своєю чергою впливає на швидкість засвоєного матеріалу. Гра є одним з принципів мнемотехніки, що забезпечує позитивну емоційну атмосферу в аудиторії та сприяє засвоєнню матеріалу студентами у невимушеній обстановці. Найбільш поширеним є принцип асоціацій, котрий базується на поєднанні іншомовного слова з зображенням, звуком, жестом, словом, подібним фонетично зі словом рідної мови. Кожна особа, вивчаючи чужоземну мову, вибирає своє бачення і спосіб утворення асоціацій, які притаманні лише їй. Спосіб візуалізації ефективний при вивченні віршованих текстів. Найпростіший мнемонічний спосіб це знайти слово, французька вимова якого, схожа на вимову у рідній мові і побудувати простий логічний зв’язок між ними. При вивченні граматичних правил доведено ефективність застосування акронімів. Принцип аудіо мнемотехніки най-більш результативний на початковому етапі вивчення мови та становлення правильної вимови студентів. Цікавим при вивченні нової лексики є спосіб кодування та декодування слівваліз, який значно сприяє запам’ятовуванню лексичних одиниць чужоземної мови, але застосовувати його можна на вищому рівні володіння мовою. Знання англійської значно полегшує вивчення другої чужоземної мови – французької, адже вплив латинської мови безпосередньо, або через французьку був досить сильним протягом довгого періоду історії. The article considers the peculiarities of using the principles of mnemotechnics for easy to remember information in a large format, to achieve communicative competence and effective communication of students. Some of the most practical and logical principles of mnemonics for use in the study of phonetics, grammar, and vocabulary of the French language have been analysed. It is proved that mnemonics includes a variety of forms that can be used for tasks of any complexity. Most often, mnemonic material encourages students to deepen the study of language, activates thinking, motivates them to scientific research, to save time when learning new vocabulary, grammatical rules, poetic texts. The effectiveness of training directly depends on the psycho-emotional state of students, which in turn affects the speed of the learned material. The game is one of the principles of mnemonics, which provides a positive emotional atmosphere in the audience and contributes to the learning of the material by students in a relaxed environment. The most common is the principle of association, which is based on the combination of a foreign word with an image, sound, gesture, word phonetically similar to a native language word. Each person, learning a foreign language, chooses his vision and way of forming associations that are unique to him. The method of visualization is effective when studying poetic texts. The simplest mnemonic method is to find a word whose French pronunciation is similar to the pronunciation in the native language and build a simple logical connection between them. When studying grammatical rules, the effectiveness of using acronyms has been proven. The principle of audio mnemonics is most effective at the initial stage of language learning and students’ formation of correct pronunciation. The method of encoding and decoding suitcase – words is interesting when learning new vocabulary, which significantly contributes to the memorization of lexical units of a foreign language, but it can be used at a higher level of language. Knowledge of English greatly facilitates the study of a second foreign language – French, because the influence of the Latin language directly, or through French, was quite strong during a long period of history. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75746 |
ISSN: | 2617-3921 |
Appears in Collections: | 2024 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 2 (26) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
До питання ефект.pdf | 316.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.