Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75855
Назва: Застосування нейролінгвістичного підходу до вивчення мови
Інші назви: Applying neurolinguistic approach to language teaching
Автори: Davydovych, Maryna
Verhun, Tetiana
Svysiuk, Olena
Ключові слова: нейролінгвістика, нейронаука, білінгвізм, сприйняття, когнітивний, психологія, взаємозв’язок, neurolinguistic, neuroscie, bilingualism, perception, cognitive, psychology, interconnection
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Davydovych M. Applying neurolinguistic approach to language teaching / M. Davydovych, T. Verhun, O. Svysiuk// Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2023. – Вип. 2(24). – С. 294-303. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 302-303 (13 назв).
Короткий огляд (реферат): Сучасна наука нейролінгвістики є важливим інструментом, що дозволяє проникнути у глибокі та складні аспекти вивчення мови. У даній статті досліджено ключову роль нейролінгвістики у вивченні мови та розкрито її важливість у теоретичному та практичному контекстах. Базуючись на основних відкриттях та досягненнях нейролінгвістики, є можливість пояснити особливості засвоєння, обробки та розуміння мови, надаючи комплексний огляд нейронних механізмів, які керують нашими лінгвістичними здібностями. За межами теоретичних рефлексій, нейролінгвістика переходить у практичний рівень мовної освіти. Завдяки уявленням, надбаним у нейролінгвістичному дослідженні, викладачі можуть покращити методи вивчення мов, забезпечуючи ефективніші та захоплюючі заняття. Важливим є огляд ключових відкриттів нейролінгвістики, де описані нейрооснови засвоєння, обробки та розуміння мови. Також наведе-но практичні стратегії вивчення мови, включаючи збагачення словникового запасу, покращення вимови, вивчення граматики та підвищення розуміння прочитаного. У статті наведено приклади, які ілюструють ефективність цих стратегій у покращенні знань певної мови. Окрім позитивного вплив нейролінгвістичного аспекту, слід зазначити проблеми та етичні аспекти впровадження нейролінгвістичних ідей у навчальних закладах. Ці виклики охоплюють підготовку вчителів, культурну різноманітість, етичні питання та адаптацію навчальних програм. У статті розглянуто перехід до доказової педагогіки, де методи навчання ґрунтуються на науковому розумінні. Це підкреслює важливість індивідуального навчання, потенціал для вивчення мови протягом усього життя та інтеграцію новітніх технологій у мовну освіту. Саме тому синергія між нейролінгвістикою та вивченням мови може збагатити життя тих, хто вивчає мову, підвищити можливості педагогів та покращити педагогічну практику.
The rapidly evolving field of neurolinguistics has emerged as a transformative lens through which the intricate and profound nature of language is examined. This article explores the compelling intersection of neurolinguistics and language teaching, offering insights into how bridging these fields can revolutionize language education. It begins by elucidating key neurolinguistic findings, highlighting the brain's language regions, neural plasticity, and distinct processes for phonology and semantics. These insights are then translated into practical strategies for language instruction, spanning vocabulary acquisition, pronunciation training, grammar instruction, and reading comprehension. The article provides real-world case studies that demonstrate the effectiveness of these strategies in enhancing language learning outcomes. However, it also delves into the challenges and ethical considerations associated with implementing neurolinguistic insights in diverse educational settings. These challenges encompass teacher training, cultural diversity, ethical concerns, curriculum adaptation, and the measurement of impact. The article emphasizes the shift toward evidence-based pedagogy, where teaching practices are grounded in scientific understanding. It underlines the importance of individualized instruction, the potential for lifelong language learning, and the integration of technology in language education. In conclusion, the article encourages educators and researchers to embrace the synergy between neurolinguistics and language teaching. It envisions a promising future where the quality of language education is elevated, and a deeper understanding of language acquisition is achieved. By bridging science and education, this journey promises to enrich the lives of language learners, empower educators and advance pedagogy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75855
ISSN: 2617-3921
Розташовується у зібраннях:2023 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 2 (24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Applying.pdf1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.