Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75858
Title: Benefits of flipped learning in teaching ESP
Other Titles: Переваги «перевернутого навчання» у викладанні англійської мови для професійного спілкування
Authors: Tonenchuk, Tetiana
Tsyntar, Natalia
Mudra, Olena
Keywords: flipped classroom, personalized learning, higher cognitive skills, learning objectives, Bloom’s Taxonomy, pre-class content, in-class activities, Flipped Classroom («перевернутий клас»), персоналізоване навчання, вищі когнітивні навички, цілі навчання, таксономія Блума, контент, що подається перед заняттям, діяльності, що проводяться під час заняття
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Tonenchuk T. Benefits of flipped learning in teaching ESP / T. Tonenchuk, N. Tsyntar, O. Mudra// Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2023. – Вип. 2(24). – С. 385-395. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 394-395 (12 назв).
Abstract: This article explores the application of Flipped Classroom approach in the context of teaching English for Specific Purposes. The study uncovers the reasons of the already gained popularity of the approach, prioritizing active personalized learning over passive content consumption, it also dwells on the origins, foundations and essential aspects of the flipped classroom methodology. The research emphasizes efficiency of the approach in enhancing teaching and learning English for Specific Purposes. The specifics and common characteristics of the Flipped Classroom approach are determined, benefits and key elements of the methodology are stated and analyzed. As revealed, this methodology can serve as a framework for fostering active engagement, critical thinking, and collaborative learning among students. The shift of traditional content delivery outside the classroom boosts valuable in-class time, enabling teachers to focus on in-depth comprehension, practical application, and skill development. The article also considers the importance of clear learning objectives, elaborate pre-class content, and interactive in-class activities. This paper delves into the specifics of implementing the flipped classroom, identifying its key components and mechanisms. The stages of planning an ESP (English for Specific Purposes) task for a flipped classroom are determined and illustrated. Furthermore, and examples of outcomes (learning objectives) for the task aimed to enhance job-related communication skills for IT students, possible pre-class, in-class and post-class task planning to ensure the achievement of the specified outcomes are provided. This investigation underlines the potential of the flipped classroom as on innovative teaching methodology tailored to the demands of English for Specific Purposes education, where practitioners are equipped with instruments to enhance their teaching practices and optimize student learning outcomes.
У цій статті досліджує застосування підходу Flipped Classroom в контексті викладання англійської мови для професійного спілкування. Дослідження розкриває причини вже здобутої популярності підходу, який віддає перевагу активному персоналізованому навчанню над пасивним споживанням контенту, зупиняється на витоках, основах та основних аспектах методології перевернутого класу. Дослідження підкреслює ефективність підходу в покращенні викладання та вивчення англійської мови для професійного спілкування. Визначено специфіку та спільні характеристики підходу Flipped Classroom, викладено та проаналізовано переваги та ключові елементи методології. Як виявилося, ця методологія може служити основою для сприяння активній участі, критичному мисленню та спільному навчанню серед студентів. Перенесення традиційного викладу контенту за межі аудиторії збільшує цінний час на уроці, дозволяючи вчителям зосередитися на глибокому розумінні, практичному застосуванні та розвитку навичок. У статті також розглядається важливість чітких навчальних цілей, детально розробленого контенту, що подається перед заняттям, та інтерактивної діяльності на уроці. У цій статті розглядається специфіка впровадження «перевернутого класу», визначено його ключові компоненти та механізми. Визначено та проілюстровано етапи планування завдання ESP (англійської мови для професійного спілкування) для перевернутого класу. Крім того, наведено приклади формулювання результатів (навчальних цілей) для завдання, спрямованого на покращення пов’язаних із роботою навичок спілкування для студентів ІТ, можливе планування завдань перед заняттями, на заняттях та після занять для забезпечення досягнення зазначених результатів. Це дослідження підкреслює потенціал перевернутого класу як інноваційної методології навчання, адаптованої до вимог викладання англійської мови для професійного спілкування, де практикуючі спеціалісти оснащені інструментами для вдосконалення своєї практики викладання та оптимізації результатів навчання студентів.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75858
ISSN: 2617-3921
Appears in Collections:2023 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 2 (24)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Benefits of.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.