Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7590
Назва: Контролінг як складова стратегічного управління підприємством (на прикладі підприємств поліграфічної промисловості)
Інші назви: Controlling as a constituent of strategic management an enterprise (on the example of enterprises of polygraph industry)
Автори: Холод, З.М.
Зубрей, І.В.
Ключові слова: контролінг, стратегічний контролінг, стратегія, стратегічне управління, служба контролінгу, видавничо – поліграфічна галузь
Дата публікації: 2010
Видавництво: ПП "Повч Р.М."
Бібліографічний опис: Холод, З. М. Контролінг як складова стратегічного управління підприємством (на прикладі підприємств поліграфічної промисловості) / З. М. Холод, І. В. Зубрей // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, С.С. Слава та ін. – Ужгород : ПП"Повч Р.М.", 2010. – Спецвип. 29. Ч.1 : Удосконалення обліку, аналізу, аудиту і звітності в сучасних умовах глобалізаційних процесів у світовій економіці. – С. 301–304. – Бібліогр.: с. 304 (11 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено необхідність використання контролінгових заходів у системі стратегічного управління підприємством, дано визначення поняття стратегічного управління, його призначення, визначення місця і ролі стратегічного контролінгу у системі стратегічного управління діяльністю поліграфічних підприємств Ключові слова: контролінг, стратегічний контролінг, стратегія, стратегічне управління, служба контролінгу, видавничо – поліграфічна галузь
In the article certainly necessity of the use of controlling measures for the system of strategic management an enterprise, determination of concept of strategic management, his setting, location and role of strategic controlling is given in the system of strategic management of polygraph enterprises activity. Keywords: controlling, strategic controlling, strategy, strategic management, service of controlling, publisher – polygraph industry.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7590
Розташовується у зібраннях:2010 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Спецвипуск 29. Частина 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.