Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75917
Title: | Self-motivated learners: the importance of fostering autonomous learning skills in ESL students |
Other Titles: | Важливість підтримки розвитку автономії студента під час вивчення іноземної мови |
Authors: | Stavytska, Iryna Yamshynskaya, Nataliia Kutsenok, Neonila Pysarchyk, Olena |
Keywords: | language learning, learner autonomy, autonomy formation, learning strategies, learners’ motivation, autonomous learning skills, self-assessment, self-control, вивчення мови, автономія студента, формування автономії, стратегії навчання, мотивація студентів, навички автономного навчання, самооцінка, самоконтроль |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Self-motivated learners: the importance of fostering autonomous learning skills in ESL students / I. Stavytska, N. Yamshynskaya, N. Kutsenok, O. Pysarchyk// Сучасні дослідження з іноземної філології: збірник наукових праць/ голов. ред. М. П. Фабіан. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика» - 2023. – Вип. 2(24). – С. 430-440. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 440 (10 назв). |
Abstract: | Over recent years the concept of autonomous learning has gained increased importance. The objective of this study was to explore the attitudes toward learner autonomyy. 52 ESL students (27 men and 25 women) of engineering majors of the Igor Sikorsky National Technical University of Ukraine participated in the survey. The authors aimed to investigate students’ perceptions of their autonomous learning skills and how they evaluate the readiness for autonomous learning. Collected data would allow to determine more effective strategies for encouraging independent and motivated learning among ESL students in the future. The survey concluded that students are willing to develop good autonomous learning skills that will make them feel capable of learning new knowledge and setting more challenging future goals. It should be noted that such readiness shows how open the participants are to new requests from society. People with developed critical thinking and independent decision-making skills are needed, which in turn is a key to the successful development of society. It was outlined that student autonomy needs to be supported and developed to increase awareness of full autonomy as students move beyond the classroom and take full responsibility for their own learning. This explains the importance of the role of a teacher in formation of students' self-directedness and autonomy, focusing on their own requirements and needs. Most of the students at the beginning of the learning process cannot find out which learning skills they need to master, so the teacher's task is to motivate students to work independently on self-improvement. The authors emphasized that the university's ESL teachers should constantly work on finding and implementing approaches that focus on skill development and aimed to foster intrinsic motivation in students, which can be a powerful force in overcoming many barriers to independent, self-directed lifelong learning. За останні роки концепція автономного навчання набула все більшого значення. Метою цього дослідження було вивчити ставлення студентів до автономного навчання. В опитуванні взяли участь 52 студенти (27 чоловіків та 25 жінок) інженерних спеціальностей Національного технічного університету України імені Ігоря Сікорського. Автори статті мали на меті дослідити сприйняття студентами своїх навичок та готовність до автономного навчання. Зібрані дані дозволять визначити більш ефективні стратегії, які сприятимуть заохоченню студентів до автономного вивчення мови у майбутньому. Результати опитування показали, що студенти готові розвивати навички автономного навчання, які дозволять їм відчувати себе здатними засвоювати нові знання та ставити більш складні цілі у майбутньому. Слід зазначити, що така готовність свідчить про те, наскільки учасники відкриті до нових викликів суспільства. Сучасно-му суспільству потрібні люди з розвиненим критичним мисленням та навичками самостійного прийняття рішень, що в свою чергу є запорукою успішного розвитку суспільства. Було підкреслено, що студентську автономію необхідно підтримувати та розвивати шляхом підвищення усвідомлення концепції «повної автономії», оскільки студенти виходять за межі аудиторії та беруть на себе повну відповідальність за власне навчання. Цим пояснюється важливість ролі викладача у формуванні у студентів самоспрямованості та самостійності, орієнтації на власні вимоги та потреби. Більшість студентів на початок навчального процесу не можуть визначити, якими навичкам навчання їм необхідно оволодіти, тому завдання викладача полягає в тому, щоб спонукати студентів до самостійної роботи над самовдосконаленням. Автори наголошують, що викладачі англійської мови в університеті повинні постійно працювати над пошуком і впровадженням підходів, які зосереджені на розвитку навичок і спрямовані на виховання внутрішньої мотивації у студентів, яка може стати потужною силою у подоланні багатьох бар’єрів для самостійного навчання впродовж життя. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75917 |
ISSN: | 2617-3921 |
Appears in Collections: | 2023 / Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 2 (24) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Self-motivated.pdf | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.