Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75969
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХанас, Уляна-
dc.contributor.authorНакидалюк, Вікторія-
dc.date.accessioned2025-07-31T14:01:01Z-
dc.date.available2025-07-31T14:01:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНакидалюк В. А., Ханас У. Я. Інновації екскурсійного обслуговування на прикладі Стамбулу та Відня. Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали IX міжнародної науково практичної інтернет-конференції (м. Київ, 16 жовтня 2020 р.). Київ, 2020. С. 584-590.uk
dc.identifier.urihttps://openscilab.org/wp-content/uploads/2020/10/suchasni-vikliki-i-aktualni-problemi-nauki-osviti-ta-virobnictva_2020_10_16_tezy.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75969-
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль екскурсійної діяльності як складової туристичної індустрії в умовах зростаючої конкуренції та цифрової трансформації. Проаналізовано наукові підходи до розвитку екскурсійного ринку, підготовки кадрів, якості послуг та формування конкурентоспроможного туристичного продукту. Особливу увагу приділено інноваціям у сфері екскурсійного обслуговування: використанню інтерактивних форматів (квест-екскурсії, костюмовані тури), цифрових технологій (віртуальна та доповнена реальність, QR-коди, мультимедійні гіди). Узагальнено міжнародний досвід, зокрема приклади з Відня та Стамбула, щодо впровадження сучасних форм екскурсій, які поєднують інформаційність і розважальність. Підкреслено, що впровадження інновацій у екскурсійну діяльність підвищує привабливість туристичних послуг, сприяє інтелектуальному розвитку споживача, розширює доступність туризму та підсилює економічний потенціал галузі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаукова платформа Open Science Laboratoryuk
dc.subjectекскурсійна діяльність, туристична індустрія, інноваційні технології, віртуальні екскурсії, доповнена реальність, квест-екскурсії, конкурентоспроможність, інтерактивний туризм, туристичні послуги, цифровізація туризмуuk
dc.titleІнновації екскурсійного обслуговування на прикладі Стамбулу та Відняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.