Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76350
Название: | Methodological foundations for implementing cooperative learning in primary education |
Другие названия: | Методичні основи впровадження кооперативного навчання в початковій освіті |
Авторы: | Kosimova, Manzura |
Ключевые слова: | collaboration, cooperative learning, education, pedagogy, psychology, intellect, співпраця, кооперативне навчання, освіта, педагогіка, психологія, інтелект |
Дата публикации: | 2025 |
Издательство: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Kosimova, M. Methodological foundations for implementing cooperative learning in primary education / M. Kosimova // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: О. Бартош (голов. ред.), І. Козубовська, та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2025. –Вип. 1 (56). – С. 92–95. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 94 (5 назв) |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | This article explores the methodological foundations of implementing cooperative learning
technology in elementary school classrooms, focusing on its relevance and effectiveness in the context of 21stcentury
education. In an era where student-centered learning is emphasized, cooperative learning stands out as a
powerful pedagogical approach that fosters engagement, independence, and critical thinking. The relevance of this
study lies in the increasing demand for primary school teachers to master not only subject matter but also modern
instructional technologies and interactive methods that support collaborative learning environments. The purpose
of the research is to study how cooperative learning strategies can be effectively integrated into the elementary
education system and to determine the competencies required of teachers to successfully apply these strategies. The
study particularly examines the pedagogical, psychological, and intellectual skills educators must develop to guide
students in a cooperative learning framework. A qualitative methodology was applied, including literature analysis
and observational techniques in classroom settings, to assess the dynamics and outcomes of cooperative learning
implementations. Key findings reveal that students in cooperative learning settings demonstrate improved academic
performance, enhanced creativity, and greater motivation. Moreover, teacher-student interaction becomes more
meaningful and supportive when underpinned by a well-established cooperative culture. The research concludes
that fostering a cooperative atmosphere in primary education requires systematic support, including professional
development for teachers and institutional encouragement for innovative instructional approaches. Building such
environments not only enriches the learning experience but also prepares young learners for collaborative problemsolving
in future academic and life contexts. Досліджено методичні основи впровадження технології кооперативного навчання в початковій школі, акцентовано увагу на її актуальності та ефективності в контексті освіти XXI століття. В епоху, коли наголошується на навчанні, орієнтованому на студента, кооперативне навчання є потужним педагогічним підходом, який сприяє залученню, незалежності та критичному мисленню. Актуальність дослідження полягає у зростанні потреби вчителів початкової школи в оволодінні не лише предметом, але й сучасними навчальними технологіями та інтерактивними методами, які підтримують середовище навчання у співпраці. Мета дослідження: вивчити, як стратегії кооперативного навчання можна ефективно інтегрувати в систему початкової освіти та визначити компетенції, необхідні вчителям для успішного застосування цих стратегій. Зокрема, розглядаються педагогічні, психологічні та інтелектуальні навички, які педагоги повинні розвивати, щоб направляти учнів у рамках кооперативного навчання. Для оцінки динаміки та результатів впровадження кооперативного навчання було застосовано якісну методологію, включаючи аналіз наукової літератури та методи спостереження в класі. Висновки показують, що студенти в умовах кооперативного навчання демонструють покращену академічну успішність, підвищену креативність і більшу мотивацію. Крім того, взаємодія вчителя та учня стає більш значущою та сприятливою, коли вона підкріплюється добре сформованою культурою співпраці. Отже, сприяння атмосфері співпраці в початковій освіті вимагає систематичної підтримки, включаючи професійний розвиток вчителів та інституційне заохочення інноваційних підходів до навчання. Створення такого середовища не тільки збагачує досвід навчання, але й готує молодших учнів до спільного вирішення проблем у майбутніх академічних і життєвих контекстах. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76350 |
ISSN: | 2524-0609 |
Располагается в коллекциях: | 2025 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(56) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
METHODOLOGICAL FOUNDATIONS FOR IMPLEMENTING COOPERATIVE.pdf | 326.81 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.