Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76356
Назва: | Використання мобільного застосунку ARLOOPA в умовах змішаного навчання учнів |
Інші назви: | Using the ARLOOPA mobile application in blended learning settings for students |
Автори: | Литвинова, Світлана Григорівна |
Ключові слова: | доповнена реальність, ARLOOPA, змішане навчання, цифрові технології, ІКТ в освіті, augmented reality, blended learning, digital technologies, ICT in education |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Литвинова, С. Г. Використання мобільного застосунку ARLOOPA в умовах змішаного навчання учнів / С. Г. Литвинова // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: О. Бартош (голов. ред.), І. Козубовська, та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2025. –Вип. 1 (56). – С. 115–120. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 119–120 (10 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті: обґрунтувати підходи до використання мобільного застосунку ARLOOPA в
умовах змішаного навчання учнів. Розглянуто можливості використання мобільного застосунку ARLOOPA в
умовах змішаного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. Представлено результати досліджень
щодо впливу доповненої реальності на якість освіти в різних країнах, зокрема Індонезії, Туреччині, Україні.
Проаналізовано потенціал AR для підвищення ефективності навчального процесу, зростання мотивації учнів
і розвитку їхніх когнітивних навичок. Здійснено аналіз вікових особливостей учнів у контексті використання
ARLOOPA шляхом теоретичного узагальнення. Проведено порівняльний аналіз використання ARLOOPA у
форматах очного та дистанційного навчання, окреслено можливості створення інтерактивного освітнього
середовища та персоналізованого підходу до навчання. Використано метод моделювання для побудови
алгоритму інтеграції ARLOOPA в освітній процес. Описано етапи впровадження, включаючи аналіз технічних
можливостей, підготовку педагогів, розробку AR-контенту та оцінку ефективності. Розглянуто технічні
аспекти застосунку: вимоги до обладнання, платформну інтеграцію та методичні рекомендації для педагогів.
Встановлено, що використання імерсивних технологій розширює професійний інструментарій педагогів,
сприяє зацікавленості учнів та покращенню навчальних результатів. Наголошено на необхідності розробки
навчальних програм, що враховують специфіку роботи з AR-технологіями. The article`s aim: to justify approaches to the use of the ARLOOPA mobile application in the context of blended learning for students. The study employs the method of systematization and generalization to examine current trends in the use of immersive technologies, particularly augmented reality (AR). An analysis of publications on the impact of AR technologies on the educational process has been conducted, including research by both international and domestic scholars. The age-related characteristics of students in the context of ARLOOPA usage have been analyzed through theoretical generalization. The modeling method has been used to develop an algorithm for integrating ARLOOPA into the educational process. The stages of implementation are described, including an analysis of technical capabilities, teacher training, content development, and effectiveness assessment. The article examines the possibilities of using the ARLOOPA mobile application in the context of blended learning for students in general secondary education institutions. The study presents research findings on the impact of augmented reality on education quality in various countries, including Indonesia, Turkey, and Ukraine. The potential of AR for enhancing the effectiveness of the learning process, increasing student motivation, and developing cognitive skills is analyzed. A theoretical generalization is conducted to examine age-related characteristics of students in the context of ARLOOPA use. A comparative analysis of ARLOOPA’s application in face-to-face and distance learning formats is provided, outlining opportunities for creating an interactive educational environment and a personalized learning approach. The modeling method is employed to develop an algorithm for integrating ARLOOPA into the educational process. The implementation stages are described, including an analysis of technical capabilities, teacher preparation, AR content development, and effectiveness assessment. The article discusses the technical aspects of the application, such as hardware requirements, platform integration, and methodological recommendations for educators. It is established that the use of immersive technologies expands teachers' professional toolkit, fosters student engagement, and improves learning outcomes. Additionally, the necessity of developing educational programs that consider the specifics of working with AR technologies is emphasized. A promising research direction is the assessment of ARLOOPA’s impact on the development of students’ critical thinking and spatial imagination. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76356 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(56) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ ARLOOPA.pdf | 550.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.