Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76371
Назва: | Розвиток координаційних здібностей учнів середніх класів засобами гейміфікованих онлайн завдань |
Інші назви: | Development of coordination abilities of middle school students by means of gamified online tasks |
Автори: | Несен, Олена Олександрівна Клименченко, Вікторія Григорівна Спузяк, Вікторія Борисівна |
Ключові слова: | гейміфікація, дистанційний урок, зацікавленість, учні, фізична культура, gamification, distance lesson, interest, students, physical culture |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Несен, О. О. Розвиток координаційних здібностей учнів середніх класів засобами гейміфікованих онлайн завдань / О. О. Несен, В. Г. Клименченко, В. Б. Спузяк // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: О. Бартош (голов. ред.), І. Козубовська, та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2025. –Вип. 1 (56). – С. 154–157. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 156–157 (14 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – встановити зміни показників координаційних здібностей учнів середніх
класів та їх зацікавленості уроками фізичної культури під впливом гейміфікації дистанційного навчання.
Методи дослідження: аналіз наукової та методичної літератури, опитування, педагогічне тестування (тест
Бондаревського, визначення показнику динамічної рівноваги та влучність кидків м’яча у ціль), педагогічний
експеримент, методи математичної статистики. Впровадження гейміфікованих онлайн завдань під час уроків
фізичної культури у дистанційному форматі призвело до підвищення зацікавленості учнів уроками на
36,16% в ЕГ1 та на 19,43% в ЕГ2. Достовірно (p˂0,05) покращились показники координаційних здібностей
учнів ЕГ1: статична рівновага покращилась на 16,78%, динамічна рівновага 17,96%, влучність метання на
18,39%. Показники же рівноваги у ЕГ2 та КГ не зазнали статистично достовірних змін, хоча показники мали
тенденцію до поліпшення. Висновок. Гейміфікація таких уроків позитивно впливає на зацікавленість учнів
дистанційними уроками фізичної культури і на збільшення їх рухової активності. The purpose of the study ‒ to establish changes in the indicators of coordination abilities of middle school students and their interest in physical education lessons under the influence of gamification of distance learning. Research methods applied: analysis of scientific and methodological literature, surveys, pedagogical testing (Bondarevsky test, determination of dynamic balance index and accuracy of throwing the ball into the target), pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. The study involved 5-6 grade students, who were divided into groups: Experimental Group 1 ‒ physical education lessons included gamified tasks from theory and activated students' motor activity, Experimental Group 2 ‒ lessons included only gamified tasks from the theory of physical education, according to the curriculum, Control Group - gamified tasks were not implemented in lessons. The introduction of gamified online tasks during physical education lessons in a remote format led to an increase in students' interest in lessons by 36.16% in Experimental Group 1 and by 19.43% in EG2. During the two months of the pedagogical experiment, changes in the interest of distance lessons of the control group students were not significant and amounted to 1.6%. Indicators of coordination abilities of Experimental Group 1 students significantly improved (p<0.05): static balance improved by 16.78%, dynamic balance by 17.96%, throwing accuracy by 18.39%. Indicators of the coordination abilities of Experimental Group 2 and Control Group did not undergo statistically significant changes, although the indicators tended to improve. Gamification of such lessons positively affects students' interest in distance physical education lessons and increases their motor activity. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76371 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(56) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЗВИТОК КООРДИНАЦІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ.pdf | 339.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.