Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76401
Назва: Professional training of future logistics specialists in Ukraine: insights on the logistics course education
Інші назви: Професійна підготовка майбутніх фахівців з логістики в Україні: окремі аспекти теоретичного навчання
Автори: Zhang, Licong
Pryshliak, Oksana
Koshivka, Liudmyla
Ключові слова: courses, curriculum, logistics specialists, training system, освітня компонента, навчальний план, фахівець з логістики, професійна підготовка
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Zhang, L. Professional training of future logistics specialists in Ukraine: insights on the logistics course education / Z. Licong, O.Pryshliak, L. Koshivka // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: О. Бартош (голов. ред.), І. Козубовська, та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2025. –Вип. 1 (56). – С. 259–263. – рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 262 (9 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Strategically located at the crossroads of Europe and Asia, Ukraine plays a key role in regional and global trade. As the importance of the logistics industry grows, so does the demand for skilled experts who can manage increasingly complex supply chains, transport systems, and customs processes. The aim of the article is to analyze the training of future logistics specialists in Ukraine, its main institutions, course structure, and training methods, as well as the challenges it faces in meeting the needs of the modern logistics industry. Methods of research applied: case analysis, and comparative analysis. We use the professional logistics courses of the National Transport University of Kyiv, the National Aviation University of Ukraine, and the Lviv Polytechnic University as examples. Analyzing their logistics training system, to gain a broader understanding of how to train the next generation of logistics experts and to provide insights into how emerging economies respond to the changing needs of the logistics industry. The partnerships between higher education institutions and well-known logistics companies (such as Nova Poshta, Ukrposhta, DHL Ukraine) plays a vital role in strengthening these educational programs. The educational institutions cooperate with a range of logistics companies to provide students with practical experience in logistics systems, transport management, and supply chain optimization operations. The Ukrainian government, universities, and the logistics industry all recognize that there are still some gaps in the internationalization of logistics in ukrainian, including the following: industry-university cooperation needs to be deepened horizontally across industries, the use of digital tools in training needs to be strengthened, and investment in logistics education infrastructure projects needs to be increased to make graduates more competitive and consistent with global logistics education practices.
Стратегічно розташована на перехресті Європи та Азії, Україна відіграє ключову роль у регіональній та світовій торгівлі. Оскільки важливість логістичної галузі зростає, зростає і попит на кваліфікованих фахівців, які можуть керувати дедалі складнішими ланцюжками поставок, транспортними системами та митними процесами. Мета статті – проаналізувати окремі аспекти теоретичної підготовки майбутніх фахівців з логістики в Україні. Методи дослідження: кейс-аналіз, порівняльний аналіз. Ми використовуємо для прикладу професійні логістичні освітні компоненти Київського національного транспортного університету, Національного авіаційного університету України, Львівської політехніки. Аналізуючи їх систему навчання з логістики, отримуємо ширше розуміння того, як навчити наступне покоління фахівців з логістики, як країни з економікою, що розвивається, реагує на мінливі потреби логістичної галузі. Партнерство між закладами вищої освіти та відомими логістичними компаніями (такими як Нова Пошта, Укрпошта, DHL Україна) відіграє важливу роль у посиленні освітніх програм. Заклади вищої освіти співпрацюють з рядом логістичних компаній, щоб надати студентам практичний досвід роботи з логістичними системами, управлінням транспортом та оптимізацією ланцюгів поставок. Український уряд, університети та логістична галузь визнають, що в інтернаціоналізації логістики все ще існують певні прогалини, зокрема такі: як необхідність поглибити співпрацю між галузями та університетами, посилити використання цифрових інструментів у навчанні та збільшити інвестиції в проекти інфраструктури логістичної освіти, щоб зробити випускників більш конкурентоспроможними та відповідати світовій освітній практиці з логістики.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/76401
ISSN: 2524-0609
Розташовується у зібраннях:2025 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(56)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE LOGISTICS.pdf326.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.