Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/794
Назва: Публіцистичне слово Т. Шевченка у «Передмові» до «Гайдамаків»
Інші назви: Publicistic word of T. Shevchenko in “Preface” to “Haydamaky”
Автори: Гецко, Ганна Іванівна
Ключові слова: публіцистика Т. Шевченка, передмова, мотив, ідея
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гецко, Г. Публіцистичне слово Т.Шевченка у "Передмові" до "Гайдамаків" [Текст] / Г. Гецко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол. Г.В. Шумицька (голова). – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 1 (31) : (Збірник укладено за матеріалами Міжнародної наук.конференції "Т.Шевченко-володар у царстві духа"(25-26 лютого 2014 року,Ужгород) присвяч. 200-літтю від дня народження Т. Шевченка). – С. 383–386. – Бібліогр.: с. 385–386 (22 назви).
Серія/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Короткий огляд (реферат): “Передмова” до “Гайдамаків” розглядається як один із ранніх зразків публіцистичної спадщини Т. Шевченка. Окреслюються головні ідеї та наскрізні мотиви, порушені у тексті. Ключові слова: публіцистика Т. Шевченка, передмова, мотив, ідея.
Опис: “Preface” to “Haydamaky” is considered as one of earliest examples of publicistic heritage of T. Shevchenko.The main ideas and cross-cutting motifs mentioned in the text are defined. Key words: publicistics of T. Shevchenko, preface, motifs, idea.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/794
Розташовується у зібраннях:Наукові вісники УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(31) - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПУБЛІЦИСТИЧНЕ СЛОВО Т. ШЕВЧЕНКА У “ПЕРЕДМОВІ”.pdf174.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.