Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8197
Назва: Роль підприємств пенітенціарної системи в регіональному банківському маркетингу
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: банківський маркетинг, банківський капітал, підприємство пенітенціарної системи, валовий внутрішній продукт, матеріальне виробництво, оновлення основних засобів
Дата публікації: 2009
Видавництво: Полтава: ПУСКУ
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г. Роль підприємств пенітенціарної системи в регіональному банківському маркетингу // Науковий вісник ПУСКУ. - № 3 (34) / 2009 – Полтава: ПУСКУ, 2009. – С. 8 - 12.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто роль підприємств пенітенціарної системи як складової розвитку і функціонування банківської системи промислового регіону на основі застосування механізму банківського маркетингу. Встановлено, що на даному банківська система повинна допомогти розвитку цих підприємств для залучення незадіяної робочої сили у виробництво валового внутрішнього продукту держави.
Опис: В статті розглянуто роль підприємств пенітенціарної системи як складової розвитку і функціонування банківської системи промислового регіону на основі застосування механізму банківського маркетингу. Встановлено, що на даному банківська система повинна допомогти розвитку цих підприємств для залучення незадіяної робочої сили у виробництво валового внутрішнього продукту держави.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8197
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.doc70 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.