Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorТрикозенко, О.Г.-
dc.date.accessioned2016-05-10T09:58:44Z-
dc.date.available2016-05-10T09:58:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г., Трикозенко О.Г. Модель визначення фінансової цінності клієнтели комерційного банку // Науковий вісник УжНУ. – № 31/2010 – Ужгород: УжНУ, 2010. – С. 201 - 208.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8200-
dc.descriptionВ умовах кризи на ринку банківських послуг виникає потреба у розробці методики проведення оцінки нематеріального активу банку клієнтели. Розробки більш детальнішої системи збору, акумулювання та моніторингу інформації про всю клієнтську базу комерційного банку.uk
dc.description.abstractУ статті висвітлено математичну модель, яка дає змогу визначити фінансову цінність клієнтели комерційного банку. Проведено порівняльний аналіз фінансової цінності клієнтів для банку, а саме: тих клієнтів, які розміщують депозити, і тих, котрі отримують кредити. Проведено оцінку фінансової цінності клієнтської бази відділення комерційного банку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгород: УжНУuk
dc.subjectкомерційний банкuk
dc.subjectклієнтська базаuk
dc.subjectнематеріальний актив банкуuk
dc.subjectклієнтелаuk
dc.subjectмоніторинг інформаціїuk
dc.subjectфінансова цінність клієнтської бази банкуuk
dc.subjectвартість клієнтської базиuk
dc.subjectвартісна оцінка якості клієнтелиuk
dc.titleМодель визначення фінансової цінності клієнтели комерційного банкуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.doc303 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.