Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8200
Назва: Модель визначення фінансової цінності клієнтели комерційного банку
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Трикозенко, О.Г.
Ключові слова: комерційний банк, клієнтська база, нематеріальний актив банку, клієнтела, моніторинг інформації, фінансова цінність клієнтської бази банку, вартість клієнтської бази, вартісна оцінка якості клієнтели
Дата публікації: 2010
Видавництво: Ужгород: УжНУ
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г., Трикозенко О.Г. Модель визначення фінансової цінності клієнтели комерційного банку // Науковий вісник УжНУ. – № 31/2010 – Ужгород: УжНУ, 2010. – С. 201 - 208.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено математичну модель, яка дає змогу визначити фінансову цінність клієнтели комерційного банку. Проведено порівняльний аналіз фінансової цінності клієнтів для банку, а саме: тих клієнтів, які розміщують депозити, і тих, котрі отримують кредити. Проведено оцінку фінансової цінності клієнтської бази відділення комерційного банку.
Опис: В умовах кризи на ринку банківських послуг виникає потреба у розробці методики проведення оцінки нематеріального активу банку клієнтели. Розробки більш детальнішої системи збору, акумулювання та моніторингу інформації про всю клієнтську базу комерційного банку.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8200
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.doc303 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.