Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2015-02-09T08:24:11Z-
dc.date.available2015-02-09T08:24:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГорват, М. В. Сучасний урок в початковій школі: шляхи його удосконалення [Текст] / М. В. Горват // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 56–58. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/832-
dc.descriptionThe article presents the problem of pupils' group work organization and methods of its maintaining as one of the ways to improve moderns lessons in primary school. Key words: pupils' group work organization, methods of pupils' group work organization maintaining, methods of positional interaction, methods of individual and group interaction, methods of pipeline interaction.uk
dc.description.abstractВ статті розглядається проблема організації роботи учнів в групах на уроках як одного з шляхів удосконалення су-часного уроку в початковій школі, а також способи організації діяльності учнів в процесі такої діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectгрупова форма роботи учнівuk
dc.subjectспособи організації діяльності в групахuk
dc.subjectспосіб позиційної взаємодіїuk
dc.subjectспосіб індивідуально-групової взаємодіїuk
dc.subjectспосіб конвеєрної взаємодіїuk
dc.titleСучасний урок в початковій школі: шляхи його удосконаленняuk
dc.title.alternativeModern lesson in the elementary school: ways of improvementuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.