Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/832
Назва: Сучасний урок в початковій школі: шляхи його удосконалення
Інші назви: Modern lesson in the elementary school: ways of improvement
Автори: Горват, Маріанна Василівна
Ключові слова: групова форма роботи учнів, способи організації діяльності в групах, спосіб позиційної взаємодії, спосіб індивідуально-групової взаємодії, спосіб конвеєрної взаємодії
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Горват, М. В. Сучасний урок в початковій школі: шляхи його удосконалення [Текст] / М. В. Горват // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 56–58. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58 (3 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема організації роботи учнів в групах на уроках як одного з шляхів удосконалення су-часного уроку в початковій школі, а також способи організації діяльності учнів в процесі такої діяльності.
Опис: The article presents the problem of pupils' group work organization and methods of its maintaining as one of the ways to improve moderns lessons in primary school. Key words: pupils' group work organization, methods of pupils' group work organization maintaining, methods of positional interaction, methods of individual and group interaction, methods of pipeline interaction.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/832
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУЧАСНИЙ УРОК В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ.pdf411.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.