Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/832
Назва: | Сучасний урок в початковій школі: шляхи його удосконалення |
Інші назви: | Modern lesson in the elementary school: ways of improvement |
Автори: | Горват, Маріанна Василівна |
Ключові слова: | групова форма роботи учнів, способи організації діяльності в групах, спосіб позиційної взаємодії, спосіб індивідуально-групової взаємодії, спосіб конвеєрної взаємодії |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Горват, М. В. Сучасний урок в початковій школі: шляхи його удосконалення [Текст] / М. В. Горват // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 56–58. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 58 (3 назви). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається проблема організації роботи учнів в групах на уроках як одного з шляхів удосконалення су-часного уроку в початковій школі, а також способи організації діяльності учнів в процесі такої діяльності. |
Опис: | The article presents the problem of pupils' group work organization and methods of its maintaining as one of the ways to improve moderns lessons in primary school. Key words: pupils' group work organization, methods of pupils' group work organization maintaining, methods of positional interaction, methods of individual and group interaction, methods of pipeline interaction. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/832 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СУЧАСНИЙ УРОК В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ.pdf | 411.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.