Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/836
Title: | Формування уявлень про обов’язки та відповідальність у дітей-сиріт підліткового віку в процесі правової соціалізації в умовах загальноосвітньої школи-інтернату |
Other Titles: | Formation of ideas about duties and responsibilities in orphaned teenagers in the process of legal socialization in conditions of the boarding school |
Authors: | Горошнікова, Ірина Геннадіївна |
Keywords: | обов’язки, відповідальність, правова соціалізація, діти-сироти, підлітковий вік |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Горошнікова, І. Г. Формування уявлень про обов’язки та відповідальність у дітей-сиріт підліткового віку в процесі правової соцаілізації в умовах загальноосвітньої школи-інтернату [Текст] / І. Г. Горошнікова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 61–63. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 63 (5 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті розглядається проблема формування обізнаності дітей-сиріт підліткового віку щодо власних правових обов’язків та відповідальності як важливої умови їх успішної правової соціалізації. |
Description: | In the article the issues of forming the responsibility and duties of teens-orphans have been considered as an important condition of successful legal socialization. Key words: duties, responsibility, legal socialization, teens-orphans. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/836 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У ДІТЕЙ-СИРІТ.pdf | 399.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.