Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8470
Title: Непрямий підхід до проблеми визначення результуючої оцінки при нечіткому колективному ординальному експертному оцінюванні
Authors: Антосяк, Павло Павлович
Keywords: колективне ординальне експертне оцінювання
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Антосяк, П. П. Непрямий підхід до проблеми визначення результуючої оцінки при нечіткому колективному ординальному експертному оцінюванні [Текст] / П. П. Антосяк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Математика і інформатика / редкол.: П.М. Гудивок (гол. ред.), М.Д. Бабич, А.А. Бровді та ін.. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 22. Ч.1. – С. 5-11. – Бібліогр.: с.11(9 назв).
Series/Report no.: Математика і інформатика;
Abstract: У роботi пропонуються методи побудови колективного ранжування альтернатив, заснованi на непрямому пiдходi. Розглядається випадок нечiтких експертних переваг, поданих у виглядi матриць нечiтких турнiрiв, а також випадок нечiтких ординальних експертних оцiнок. Перший метод дає можливiсть уникнути складних оптимiзацiйних задач, що, як правило, виникають при колективному прийняттi рiшень. Iнший метод може бути використаний у задачах ранжування альтернатив великої розмiрностi.
The article suggests methods for determining the collective ranking based on the indirect approach. Consider the case of fuzzy expert preferences given in the form of matrices of fuzzy tournaments and also the case of ordinal fuzzy expert assessments. The first method makes it possible to do without the complex optimization problems that arise in group decision making. Another method can be used for direct ranking of alternatives by experts.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8470
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Математика і інформатика. Випуск 22 № 1 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Непрямий пiдхiд до проблеми визначення.pdf382.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.