Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш-Вайда, Ганна Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-02-09T11:02:32Z-
dc.date.available2015-02-09T11:02:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКіш-Вайда, Г. М. Комунікативні бар’єри у процесі вивчення студентами іноземної мови: погляд на проблему [Текст] / Г. М. Кіш-Вайда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 91–93. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 93 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/859-
dc.descriptionThe main methodological statement, that formed the basis of our theoretical investigation, has become “the idea of teaching not native language from the very beginning as means of communication”, and also the idea of communication as means of teaching language (O.Leontev) and the principle of active approach to the problem of communication worked out in the works by B.Ananev, L.Vigotskiy, O.Leontev, B.Lomov, A.Luiri, S.Rubinschtein, B.Parigin, V.Socovnin, M.Kagan etc. The author has made an attempt to observe the process of teaching of the foreign language as a particulary organized communication, in the process of which there is a high possibility of the appearance of communicative barriers. Key words: communicative barrier, factors, self-appraisal, degree of demands, psychological-pedagogical conditions, psychological condition, educational motivation, educational activity, theoretical analysis.uk
dc.description.abstractОсновним методологічним положенням, що лягло в основу нашого теоретичного дослідження, стала „ідея навчання нерідній мові з самого початку як засобу спілкування”, а також ідея спілкування як засобу навчання мові (О.Леонтьєв) та принцип діяльнісного підходу до проблеми спілкування, розроблений у працях Б.Ананьєва, Л.Виготського, О.Леонтьєва, Б.Ломова, А.Лурії, С.Рубінштейна, Б.Паригіна, В.Соковніна, М.Кагана й ін. Ми здійснемо спробу розглянути процес навчан-ня іноземній мові як особливим чином організоване спілкування, у процесі якого висока ймовірність появи комунікативних бар’єрівuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомунікативний бар'єрuk
dc.subjectфакториuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectрівень домаганьuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk
dc.subjectпсихологічний станuk
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectтеоретичний аналізuk
dc.titleКомунікативні бар'єри у процесі вивчення студентами іноземної мови: погляд на проблемуuk
dc.title.alternativeStudents communicative barriers in the course of foreign languages: a view on the problemuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.