Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8603
Title: Народні промисли та сувенірні бренди Закарпаття в контексті розвитку етнотуризму
Authors: Габчак, Наталія Францівна
Keywords: Географія та туризм, Ключові слова: народні художні промисли, сувенірна продукція, етнотуризм.
Issue Date: 2012
Publisher: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка
Citation: Габчак Н.Ф. Народні промисли та сувенірні бренди Закарпаття в контексті розвитку етнотуризму// Зб. наук. праць Військового інституту Київського національного університету ім. Т. Шевченка. Вип.35., 2012. - С.289-292..
Series/Report no.: ББК 32-26.8-68.49;
Abstract: У статті проведено аналіз особливостей народних ремесел Закарпаття, пов’язаних з виготовленням сувенірної продукції, їх збереження та відродження в межах адміністративно-територіальних одиниць досліджуваної території. Доведено, що творення сувенірних брендів є важливою складовою розвитку етнотуризму.
Description: Закарпаття по праву називають «західні ворота» у Європу, адже тут розташована крайня західна точка України с.Соломоново Ужгородського району, географічний центр Європи с.Ділове Рахівського району, гора Говерла (2061м) – найвища точка Українських Карпат та чимало туристичних принад рівнинної та гірської частини Закарпаття. Такий географічний «стик» з Європою в переддень Євро-2012 забезпечить рекордну кількість туристів впершу чергу з ближнього зарубіжжя. І кожен з них наповнений неперевершеними враженнями красоти ландшафтів «Срібної Землі», чистоти повітря, незабутньою архітектурою обов’язково придбає на пам'ять сувенір – незамінну річ для туриста, бо в ній перегукується старовина, сьогодення і фольклор.
Type: Text
Dataset
Image
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8603
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.