Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/867
Title: | Створення індивідуальної освітньої траєкторії в процесі професійної підготовки іноземних студентів |
Other Titles: | Establishing the individual educational trajectories in the process of foreigners−students professional training |
Authors: | Козубовська, Ірина Василівна |
Keywords: | професійна підготовка, іноземні студенти, індивідуальна освітня траєкторія |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Козубовська, І. В. Створення індивідуальної освітньої траєкторії в процесі професійної підготовки іноземних студентів [Текст] / І. В. Козубовська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 93–95. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 95 (2 назви). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статті розглядаються питання професійної підготовки студентів-іноземців в Україні. Особлива увага звертається на необхідність створення індивідуальної освітньої траєкторії як передумови ефективного навчання. |
Description: | In this article the issues of professional training of the foreigners have been discussed. Special attention has been paid to the development of individual educational trajectories as a condition of effective learning. Key words: professional training, foreign students, individual educational trajectory. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/867 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТВОРЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ.pdf | 379.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.