Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8710
Назва: Емпіричне визначення викладацького стилю вчителя
Автори: Оросова, Рената
Староста, Володимир Іванович
Товканець, Ганна
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів, стиль викладання, педагогічна практика
Дата публікації: 2015
Видавництво: Мукачево : Вид-во «Карпатська вежа»
Бібліографічний опис: Емпіричне визначення викладацького стилю вчителя / Рената Оросова, Володимир Староста, Ганна Товканець // Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 14-15 травня 2015 р.). / Ред.кол. : Щербан Т.Д. (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во «Карпатська вежа», 2015. – Том 1. – С.197-199.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено емпіричне визначення викладацького стилю вчителя під час практики студентів – майбутніх учителів у Словацькій Республіці та в Україні.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8710
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015_Оросова_Cтароста_Товканець_Miznarodna konfer_S197-199.pdf5.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.