Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8719
Title: Методичні матеріали до вивчення теми «Освітньо-просвітницька діяльність крайових педагогічних товариств Закарпаття (1919–1944 рр.)»
Authors: Шикітка, Галина Миколаївна
Староста, Володимир Іванович
Keywords: Освітньо-просвітницька діяльність, педагогічні товариства Закарпаття
Issue Date: 2016
Publisher: Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Методичні матеріали до вивчення теми «Освітньо-просвітницька діяльність крайових педагогічних товариств Закарпаття (1919–1944 рр.)». – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2016. – 36 с. – Бібліогр.: с. 33-36.
Abstract: У навчально-методичному виданні висвітлено історичні, суспільно-політичні, соціально-економічні та соціокультурні умови становлення та розвитку крайових педагогічних товариств Закарпаття (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.). Проаналізовано й систематизовано історіографію та джерельну базу з даної теми. Розкрито основні етапи, зміст, методи та форми освітньо-просвітницької діяльності крайових педагогічних товариств Закарпаття (1919–1944 рр.), а також запропоновано перпекстиви використання їх досвіду в сучасних умовах розвитку національної системи освіти. Уміщені матеріали структуровано таким чином: план вивчення теми, тематична інформація, основні поняття теми, завдання для самостійної роботи, рекомендована література.
Description: Видання адресоване студентам-магістрантам, аспірантам під час вивчення окремих тем з курсу педагогіки, історії педагогіки, історії освіти Закарпаття та інших, а також викладачам вищих навчальних закладів
Type: Text
Publication type: Методичні рекомендації
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8719
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016_Шикітка_Староста_МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ.pdf668.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.